اکسسوری های ضروری کار در منزل و دورکاری

16 مهر ، 1401
مبلمان اداری فضاگویا

اکسسوری میز کار در منزل و دورکاری با توجه به تغیراتی که در سبک زندگی و کار افراد بوجود آمده و اغلب به صورت فریلنسری فعالیت دارند ضرورت زیادی پیدا کرده اند. اکسسوری ها کمک می توانند تا میز کاربردی و منظم داشته باشید و این در نهایت به افزایش کارایی و راندمان و بالا رفتن انگیزه برای کار منتهی خواهد شد. در ادامه لیستی از اکسسوری های ضروری کار در منزل و دورکاری را معرفی خواهیم کرد. با ما در فضاگویا همراه باشید.

وسایل لازم کار در منزلوسایل لازم کار در منزل

زیر مانیتوری؛ از ضروری ترین اکسسوری های کار در منزل

یکی از معایب کارهای فریلنسری و دورکاری، ساعت کاری زیاد و نشستن های طولانی مدت پشت میز و استفاده از لپ تاپ و کامیپیوترهای شخصی می باشد. به همین دلیل باید تمام وسایل را به گونه ای روی میز کارمندی قرار داد که به سلامتی بدن آسیب وارد نکند. زیر مانیتوری یکی از اکسسوری های ضروری کار در منزل می باشد که ارتفاع مانیتور را به صورت استاندارد می توان با آن تنظیم کرد.

زیرمانیتوری ها در جنس های مختلف در بازار موجود می باشد و از معتبرترین آنها، مدل های چوبی هستند. با توجه به ارتفاع مورد نظر زیر مانیتوری مناسب را انتخاب کنید تا از گردن درد و آرتروز و مشکلات مشابه جلوگیری کنید.

دیگر مقالات ما را در این بخش دنبال نمایید

مزایای میز کار مرتب

خرید لوازم دکوراسیون اداری

هولدر موبایل و تبلت

یکی دیگر از اکسسوری های ضروری کار در منزل و دورکاری، هولدر موبایل و تبلت است. از آنجا که گوشی های تلفن همراه نیز بخش مهمی از بسیاری از کارها را برعهده دارند، به همین دلیل باید فضای مناسبی را برای قرارگیری آنها روی میز در نظر داشته باشید. هولدر موبایل و تبلت دارای تنوع بسیار بالایی بوده و حتی می توانید طرح های فانتزی با رنگ های جذاب را برای داشتن میزی زیبا و منحصر به فرد تهیه کنید.

نظم دهنده از پرطرفدارترین اکسسوری های کار در منزل

میز کار در منزل و دورکاری بیشتر از میزهای کارمندی در ادارات در معرض شلوغی و بی نظمی قرار دارد. چون در اغلب مواقع نقش میز تحریر را همزمان ایفا می کند. به همین دلیل نباید از نقش نظم دهنده ها غافل شوید. نظم دهنده از اکسسوری های بسیار کاربردی برای میز کار در منزل می باشد و می تواند فضای ایده آل و زیادی را روی میز برای سایر وسایل ایجاد کند.

نظم دهنده ها از نظر اندازه و ابعاد و جنس متنوع هستند. لذا می توانید متناسب با وسایلی که حضورشان روی میز کارتان ضروری هستند، گزینه های مناسب را انتخاب کنید. به عنوان مثال، نظم دهنده های چند تایی برای قرار گرفتن برگه های یادداشت، لوازم تحریر کوچک، سنجاق و چسب و غیره از مواردی هستند که جای آنها روی بسیاری از میزهای کار خالی است.

اکسسوری های لازم دورکاریاکسسوری های لازم دورکاری

پایه نگهدارنده مانیتور

از دیگر اکسسوری های ضروری کار در منزل و دورکاری، پایه های نگهدارنده مانیتور می باشد. افرادی که برای مدت طولانی از مانیتور استفاده می کنند، این پایه ها می تواند کمک زیادی به سلامتی آنها کند. برخلاف زیرمانیتوری ها، با پایه های نگهدارنده می توان زاویه و ارتفاع را بر اساس شرایط قرارگیری بدن فرد در مقابل آن تنظیم کرد. دقت داشته باشید که این قبیل اکسسوری های کار در منزل و دورکاری باید مقاومت و کیفیت بالایی داشته باشند، چون مانیتور وزن بالایی داشته و باید کاملا روی پایه استاندارد نصب شود.

فلاورباکس

برای جلوگیری از خستگی ذهن و افسردگی در فعالیت های دورکاری، نقش گل و گیاه و طبیعت را نباید دست کم گرفت. به همین دلیل است که انواع فلاور باکس را می توان در لیست اکسسوری های میز کار در منزل مشاهده کرد.استفاده از فلاور باکس های کوچک برای روی میز یا مدل های کمی بزرگتر برای روی دیوار و گوشه اتاق می تواند جلوه بسیار خوبی را در محیط کارتان ایجاد کند.

شلف و قفسه بندی جذاب

اگر از آن دسته افراد هستید که اتاق خوابتان از اتاق کار جدا می باشد، باید بدانید که بسیار خوش شانس هستید. چون آپارتمان های کوچک امروزی این شرایط را برای اغلب افراد فراهم نمی کنند. قرار گرفتن میز کار در محیط شلوغ و کوچک و بدون نظم در نهایت می تواند منجر به آشفتگی ذهن شود. به همین دلیل به عنوان یک اکسسوری ضروری کار در منزل و دورکاری می توانیم به نقش بسیار مهم شلف و قفسه بندی ها اشاره کنیم.

شلف ها دارای تنوع بسیار زیادی از نظر طرح و رنگ بندی هستند. به همین دلیل می توانید متناسب با سبک کار و سلیقه خودتان و همچنین دکوراسیون محیط، گزینه های مناسب را انتخاب کنید. با استفاده از این شلف ها می توان از فضای خالی دیوار به عنوان محیطی برای چیدمان کتاب، وسایل تزئینی و لوازم کاربردی و غیره استفاده کنید.

بهترین اکسسوری های کار در منزلبهترین اکسسوری های کار در منزل

چراغ مطالعه

همیشه چراغ مطالعه بخش جدایی ناپذیر میزهای تحریر بوده و برای میز کار در منزل نیز نباید از آن غافل شد. این چراغ ها مخصوصا برای افرادی که کارهای طراحی انجام می دهند اهمیت زیادی دارد. چون نور مناسب را برای آنها در ساعات مختلف شبانه روز فراهم نموده و از آسیب وارد شدن به چشم ها جلوگیری می کند. برخی از چراغ های رومیزی نیز می توانند متناسب با نوع فعالیت روی میز کار استفاده شوند که جذابیت خاص خودشان را دارند.

جمع کننده سیم و کابل

به دلیل اهمیت بسیار زیاد وسایل الکترونیکی در کارهای امروزی، روی میز کار بسیاری از افراد حجم بالایی از کابل ها را می توانید مشاهده کنید که چهره ای نامنظم و شلخته را ایجاد کرده اند. برای رهایی از این شلختگی، کافیست جمع کننده سیم و کابل را در لیست اکسسوری های ضروری کار در منزل و دورکاری قرار دهید.

با جستجوی ساده در اینترنت با تنوع بالایی از این نظم کننده ها روبرو خواهید شد و متناسب با نیازتان می توانید گزینه های مناسب را خریداری کنید.

تصفیه کننده هوا

یکی از اکسسوری های لوکس برای کار در منزل و دورکاری، دستگاه های تصفیه کننده هوا می باشد که رومیزی هستند. این دستگاه ها اکسیژن محیط را افزایش داده و بدون شک می تواند در افزایش تمرکز و کارایی افراد تاثیر چشمگیری ایجاد کند.

جامدادی، نظم دهنده های آویز میز، هولدرهای کتاب، اسپیکرهای بلوتوثی، بالشتک های ارگونومیک صندلی اداری همگی از دیگر اکسسوری های ضروری کار در منزل و دورکاری محسوب میشوند. در انتخاب هر یک از اکسسوری ها لازم است تاثیر آنها بر نظم محیط را مد نظر قرار دهید. چون خرید بیش از اندازه ها همیشه ضروری نیست و در نهایت می تواند باعث آشفتگی در محیط کار و میز کار شود.
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LfBTsEgAAAAAEvlpP4Oay2SEtjUl7CEqpLtX4Hi