معرفی درب های ریلی پارتیشن شیشه ای و بررسی ویژگی ها و مزایای آن

19 آذر ، 1399
مبلمان اداری فضا گویا

امروزه دکوراسیون داخلی منازل دارای تغییرات شگرفی شده است. با چند تغییر کوچک در هر طراحی می توان شاهد دگرگونی های بزرگی در زندگی و زیبایی سازه ها بود. درب های ریلی پارتیشن شیشه ای یکی از زیباترین و البته کاربردی ترین درب ها در هر سازه است که در طراحی داخلی سازه ها نقش مهمی بر عهده دارد.

درب های ریلی پارتیشن شیشه ای

با کوچک شدن فضای منازل و سازه ها امروزه استفاده از طراحی هایی که باعث بزرگ تر جلوه دادن فضای داخلی هر سازه شود جزء یکی از مهم ترین وظایف هر طراح داخلی است. معمولا برای زیباتر نشان داده و همچنین بزرگ تر جلوه دادن فضای هر سازه از عوامل مختلفی در طراحی داخلی بهره برده می شود. درب های ریلی پارتیشن شیشه ای یکی از بهترین گزینه ها برای ایجاد نمودن یک فضای بزرگ و در عین حال ایجاد فضایی خصوصی در زمان های خاص است. از این درب ها نه تنها در منازل بلکه در هر سازه ای بنا بر نیاز می توان استفاده نمود اما معمولا استفاده از این درب ها در فضاهای اداری بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است.

درب های ریلی در پارتیشن شیشه ایدرب های ریلی در پارتیشن شیشه ای

چگونگی سیستم درب های ریلی پارتیشن

استفاده از شیشه ها در فضاهای مسکونی و یا اداری باعث گسترده تر شدن این فضاها و ایجاد یک منظره دلنواز برای مخاطبان می شود. در گذشته درب ها فضایی زیادی در هر قسمت از سازه را به خود اختصاص می دادند. حتی در صورتی که درب ها از شیشه بودند نیز باید فضایی برای نصب چارچوب و دیواری برای حائل نمودن درب ها در نظر گرفته می شد. اما با ساخت درب های ریلی پارتیشن شیشه ای امروزه کار بسیار ساده و راحت شده است. این درب ها با سیستم رولینگ حرکت نموده و به سادگی بر روی ریل نصب شده بر روی سقف به سمت دیوارها حرکت می کند. با این کار علاوه بر ایجاد یک فضای وسیع در هنگام نیاز می توان در مواقع غیر ضرور با بستن درب از فضاهای خصوصی آن سود برد.

سیستم درب های ریلی پارتیشن

سیستم درب های ریلی پارتیشن

هرآنچه که درباره انواع مبلمان اداری فضاگویا میبایست بدانید

ارتفاع استاندارد انواع مبلمان اداری

ایده آل ترین طراحی دکوراسیون داخلی

معروف ترین برندهای مبلمان اداری در جهان کدامند

نحوه نصب درب های ریلی پارتیشن شیشه ای

همان طور که گفته شد سیستم حرکت درب های شیشه ای ریلی به صورت رولینگ است. بر روی این درب ها در صورت نیاز می توان قفل و دستگیره نصب نمود. اما این امر نیز تنها در صورت محقق است که درب به سمت دیوار بسته و یا باز شود. در صورتی که هر دو سمت درب های ریلی پارتیشن از شیشه باشد نصب قفل  بر روی آن امکان پذیر نخواهد بود. در این درب ها تنها قفل ها بر روی زمین نصب می شوند که  برای استفاده در منازل این کار اصلا دارای وجهه مناسبی نیست. درب ها در درب های ریلی پارتیشن شیشه ای در عرض 100 سانتی متر تولید می شوند. در صورتی که از لولا در این درب ها استفاده شود می توان عرض درب ها را تا 120 سانتی متر نیز افزایش داد.

نصب درب های ریلی پارتیشن شیشه اینصب درب های ریلی پارتیشن شیشه ای

ویژگی های درب های پارتیشن شیشه ای

برای زیباتر نمودن پارتیشن های اداری از نوع شیشه ای از درب های ریلی سود برده می شود. برای حرکت این درب ها نیز ریل ها بر روی فضای بالای درب نصب و زیبایی بصری بیشتری به محیط می بخشد. شیشه ها در درب های ریلی پارتیشن شیشه ای از دو نوع مات و شفاف تولید می شود که بنا بر سلیقه افراد و زیبایی سازه می توان از هر دو نوع استفاده نمود. در صورت تمایل افراد حتی می توان متریال درب ها را از چوب و یا ام دی اف در نظر گرفت که این مورد نیز دارای جذابیت های فوق العاده و محسور کننده ویژه خود است.

درب های پارتیشن شیشه ای چه ویژگی هایی دارنددرب های پارتیشن شیشه ای چه ویژگی هایی دارند

مزایای درب های پارتیشن ریلی شیشه ای

استفاده از این درب ها علاوه بر ایجاد زیبایی و تنوع در طراحی داخلی سازه دارای چندین مزیت دیگر نیز هست:

  • این درب ها نسبت به درب های لولا دار فضایی کمتری اشغال می کنند.
  • تغییرات زیادی در دکوراسیون داخلی منازل ایجاد می نمایند.
  • می توان درب های ریلی پارتیشن شیشه ای به صورت قاب دار یا بدون قاب تولید و مورد استفاده قرار دارد.
  • درب های پارتیشن ریلی کاملا عایق صدا و حرارت هستند.
  • این درب ها از ورود هر گونه آلودگی به محیط جلوگیری می کنند.

مزایای درب های پارتیشن ریلی شیشه ایمزایای درب های پارتیشن ریلی شیشه ای

متریال یراق آلات درب های شیشه ای ریلی

با تولید روز افزون این گونه محصولات در بازار توسط تولید کنندگان مختلف شاهد طیف وسیعی از تنوع در ساخت و یراق آلات نصب شده بر روی درب های ریلی پارتیشن شیشه ای هستیم. هر تولید کننده با توجه به نیاز مصرف کننده و تمایلات بازار نسبت به عرضه محصولات متنوع تر اقدام می کند. برای همین می توانید در بازار با توجه به محل مصرف و علاقه خود اقدام به سفارش انواع متنوع این محصول با ویژگی های منحصر به فرد مورد علاقه خود نمایید. از جمله چندین نوع یراق آلات که می توان بر روی درب های ریلی پارتیشن شیشه ای نصب نمود به چند مورد اشاره می کنیم.

  • پکیج های اسپایدری که با ریل هایی از متریال استنلس استیل لوله ای تولید می شوند.
  • پکیج های که با ریل های از متریال قوطی به بازار عرضه می شوند.
  • ریل هایی که دارای فک درب های کشویی هستند.
  • یراق هایی که تک سوراخ بوده و با ریل هایی از جنس آلومینیوم تولید می شوند.

متریال یراق آلات درب های شیشه ای ریلیمتریال یراق آلات درب های شیشه ای ریلی

چگونگی تعیین قیمت درب های شیشه ای ریلی پارتیشنی

عوامل مختلفی بر تعیین قیمت این درب ها تاثیر می گذارد که البته متراژ از مهم ترین آن ها است. از عوامل دیگر نیز می توان به این موارد اشاره نمود.

  • متراژ قسمت پارتیشن بندی شده
  • متریال شیشه مصرفی
  • متریال و رنگ  فریم و یراق آلات
  • ضخامت  و نوع و همچنین رنگ شیشه
  • برند یراق آلات مصرفی

برای خرید درب های ریلی پارتیشن شیشه ای به مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت و همچنین دریافت مشاوره می توانید به سایت ما مراجعه نسبت به سفارش درب مورد علاقه خود اقدام فرمایید.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LfBTsEgAAAAAEvlpP4Oay2SEtjUl7CEqpLtX4Hi