قیمت میز مدیریت و عوامل تاثیر گذار بر آن

04 خرداد ، 1398
مبلمان اداری فضا گویا

در این مقاله قصد داریم که به ارائه اطلاعاتی در مورد عوامل تاثیرگذار در قیمت میز مدیریت اشاره کنیم تا شما نیز اگر به دنبال خرید میز مدیریت هستید و یا به دنبال این هستید که در مورد قیمت میز مدیریت و عوامل تاثیرگذار قیمت میز مدیریت اطلاعاتی را داشته باشید در این مقاله ما را همراهی کنید. میز مدیریت یکی از مهمترین اجزای مبلمان اداری است که باید در تهیه آن به فاکتورهای مختلفی از جمله طراحی و دکوراسیون محیط اداری، ابعاد اتاقی که میز مدیریت در آن استفاده می شود و سایر موارد توجه کافی شود.

عوامل موثر در قیمت میز مدیریت

یکی از مهمترین قسمت های هر اداره و شرکتی اتاق مدیریت آن است و با توجه به اینکه اتاق مدیریت محل رفت و آمد افراد شاخصی است لذا توجه به دکوراسیون آن ضروری است. یکی از مهمترین اجزای دکوراسیون اتاق مدیریت، میز مدیریت است که باید در انتخاب آن دقت کافی انجام شود. میزی که برای اتاق مدیریت انتخاب می شود باید از ویژگی های خاص و متمایزی برخوردار باشد و بسیاری از عوامل در آن از جمله راحتی، طراحی و رنگ آن باید در نظر گرفته شود.

یکی از دغدغه هایی که معمولا در هنگام خرید میز مدیریت اداری وجود دارد قیمت میز مدیریت است، قیمت میز مدیریت وابسته به عوامل مختلفی است که از جمله آنها می توانیم به ابعاد میز مدیریت، جنس مواد به کار رفته شده در آن، طراحی و برند اشاره کنیم.

میز مدیریتی

ابعاد میز مدیریت موثر در قیمت آن

یکی از مهمترین عواملی که قیمت میزهای مدیریت را تحت تاثیر قرار می دهد ابعاد و اندازه آنها است که باید هنگام خرید به آن توجه شود. از آنجا که ابعاد میز ارتباط مستقیمی با مواد اولیه به کار رفته در آن دارد لذا هر چقدر میز بزرگتر باشد مواد اولیه ای که در ساخت آن به کار رفته نیز بیشتر خواهد بود و در نتیجه قیمت میز مدیریت بزرگ نسبت به میزهای متوسط و کوچک بیشتر خواهد بود. البته ابعاد میز مدیریت را نمی توانیم تنها ملاک برای قیمت یک میز مدیریت در نظر بگیریم چرا که در برخی از موارد میزهای مدیریت بزرگتری هستند که قیمت ارزان تری نیز دارند که در این صورت باید سایر فاکتورها در نظر گرفته شود و در مجموع قیمت یک میز مدیریت مورد ارزیابی قرار گیرد.

میز مدیریت

جنس مواد اولیه ساخت در میز مدیریت

یکی از مهمترین عوامل موثر در قیمت میز مدیریت، جنس مواد اولیه ای است که در ساخت آن به کار رفته است و نقش اساسی را در تعیین قیمت آن دارد. برای مثال ممکن است که شما یک میز مدیریت با ابعاد متوسط خریداری کرده باشید که جنس آن مرغوب باشد و قیمت گرانی نسبت به میز اداری داشته باشد که ابعاد بزرگتری دارد ولی در ساخت آن از مواد اولیه نامرغوب استفاده شده است.

در بیشتر موارد، مواد اولیه ای که در ساخت میز مدیریت مورد استفاده قرار می گیرد چوب و ام دی اف است، البته در برخی از موارد نیز ممکن است که از شیشه یا فلز در ساخت مبلمان اداری استفاده شود. البته باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که برای مثال میزهای مدیریت که با چوب ساخته می شوند نیز در قیمت با هم تفاوت هایی دارند چرا که چوب هایی که برای ساخت میزهای مدیریت استفاده می شود در انواع مختلف هستند. میزهای مدیریت که در ساخت آنها از ام دی اف استفاده شده است در مقایسه با سایر میزهای مدیریت قیمت بالاتری دارند.

میز مدیریت

دیگر عوامل تاثیرگذار در قیمت میز مدیریت

علاوه بر موارد گفته شده عوامل دیگری نیز وجود دارد که قیمت میزهای مدیریت را تحت تاثیر قرار می دهند، یکی از این عوامل طراحی و میزان کاری است که بر روی میز مدیریت انجام شده است. یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار در قیمت میزهای مدیریت برند میز است. میزهای های مدیریت که در بازار عرضه می شوند در برندهای مختلف تولید می شوند که قیمت های متفاوتی دارند.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LfBTsEgAAAAAEvlpP4Oay2SEtjUl7CEqpLtX4Hi