راهنمای خرید صندلی کنفرانس

14 آبان ، 1397
مبلمان اداری فضا گویا

خرید صندلی کنفرانس مناسب برای ادارات بسیار پر اهمیت است. از آن‌جایی که اتاق کنفرانس از مهم‌ترین بخش‌های مراکز اداری و سازمان‌هاست، انتخاب میز و صندلی مناسب برای آن اهمیت زیادی دارد. جلسات در اتاق کنفرانس می‌تواند خیلی طولانی باشد و ممکن است مدت زمان زیادی را روی صندلی بنشینید، برای همین بهتر است صندلی کنفرانس مناسبی داشته باشید تا خسته نشوید و به مشکلی بر نخورید. در این مقاله از فضاگویا برای شما عزیزان یک راهنمای خرید صندلی کنفرانس آماده کرده‌ایم تا به وقت خرید، به کارتان بیاید.

صندلی کنفرانس، نگین اتاق کنفرانس

صندلی کنفرانس، نمابخش اتاق کنفرانس است که در بدو ورود به آن، جلب توجه می کند. در واقع، صندلی های کنفرانس نگین اتاق کنفرانس هستند که انتخاب درست و به جای آن، متناسب با ظاهر و فضای اتاق کنفرانس، بسیار مهم است. به عنوان مثال، استفاده از صندلی های مدرن در یک اتاق کنفرانس با نمای سنتی، چندان جالب به نظر نمی رسد و احتمالاً احساس خوبی را به حضار در اتاق، منعکس نمی کند. البته این موردی که بحث شد صرفاً جنبه ظاهری صندلی های کنفرانس را در نظر می گیرد. راحتی و دیگر ویژگی های آن نیز از جمله مواردی است که در حین انتخاب و خرید صندلی کنفرانس، باید مد نظر قرار داد.

صندلی کنفرانس

اطلاعات لازم برای انتخاب صندلی کنفرانس مناسب

در هنگام انتخاب صندلی کنفرانس که یکی از مهم‌ترین محصولات مبلمان اداری به حساب می‌آید، باید به این نکات توجه نمود:

  1. صندلی های کنفرانس، نباید به نحوی طراحی شده باشند که سبب خستگی افراد شود. چرا که در اغلب مواقع، لازم است که افراد برای ساعات طولانی روی صندلی کنفرانس، بنشینند و در صورتی که این صندلی، خسته کننده باشد، بی شک نشستن برای ادامه کنفرانس، سخت خواهد بود.
  2. صندلی کنفرانس نباید خشک باشد زیرا بعد از مدتی نشستن، احساس ناخوشایندی به سبب درد ایجاد شده در ستون فقرات، در فرد ایجاد خواهد شد.
  3. صندلی های کنفرانس، باید دسته های استاندارد داشته باشند تا افراد با قرار دادن آرنج خود روی آن، احساس راحتی کنند.
  4. جنس صندلی کنفرانس، از نکات قابل توجه در انتخاب آن خواهد بود. صندلی کنفرانسی که چرم روکش آن سبب تعریق زیاد شود، صندلی های کنفرانس مناسبی نخواهد بود.
  5. صندلی کنفرانس قابل تنظیم، یک صندلی کنفرانس مناسب محسوب می شود چرا که افراد متناسب با خود، آن را تنظیم خواهند کرد و احساس راحتی بیشتری خواهند داشت.
  6. صندلی کنفرانس بزرگ برای یک اتاق کنفرانس کوچک، مناسب نیست همچنین صندلی کنفرانس کوچک برای اتاق کنفرانس بزرگ.
  7. اگر میزهای کنفرانس در اتاق کنفرانس موجود هستند، سعی کنید با توجه به آنها، صندلی های کنفرانس را انتخاب کنید تا نمای زیبایی داشته باشد. درصورتی که میز کنفرانس موجود نباشد، نیز سعی کنید یک ست جالب از میز و صندلی کنفرانس تهیه کنید.
  8. وزن صندلی کنفرانس نیز نباید خیلی زیاد باشد که جابجایی آن دشوار باشد. از طرفی خیلی هم سبک نباشد که باعث جابجایی های ناخواسته نشود.
  9. صندلی های کنفرانس باید به نحوی باشند که افراد در موقع بلند شدن مشکلی نداشته باشند.

صندلی کنفرانس

انواع صندلی کنفرانس

طیف وسیعی از صندلی های کنفرانس، وجود دارد که می تواند پاسخگوی سلیقه و نیازهای متعدد باشد. در واقع صندلی های کنفرانس بر حسب اینکه پایه ثابت داشته باشد یا چرخ دار، جنس پایه، جنس پارچه، ارتفاع و نوع دسته به انواع مختلفی تقسیم می‌شود. به همین دلیل، طرح ها و مدل های مختلفی از این صندلی ها، طراحی و به بازار عرضه شده است که برخی از آنها عبارتند از:

  • C 600 گلدیس 
  • مدل C 2011 آفو
  • تاشو چرخ دار مدل Q46b لیو
  • کارمندی مدل CF 55
  • مدل WORK CW 450 داتیس
  • G 282 گلدیس
  • مدل 640 دنا
  • محک مدل مدل syncroni 5135
  • مدل C9103 آفو
  • مدل 625 دنا
  • مدل C507H راینو
  • ایزی مدل FT 41 استیل هامون

با وجود، چنین طیف وسیعی از صندلی‌های کنفرانس، می‌توان انواع اتاق کنفرانس با هر نما و ظاهری را مجهز به مبلمان کرد.

صندلی کنفرانس

جنس صندلی کنفرانس

همان طور که در بالا نیز اشاره شد جنس صندلی های کنفرانس از ویژگی های مهم در انتخاب آنها می باشد. روکش های چرمی که در صندلی های کنفرانس به کار میروند هرکدام می توانند ویژگی های خاص خود را داشته باشند و در میزان تعریق، نقش مهمی خواهند داشت. موادی که در ساخت صندلی کنفرانس به کار می روند باید از مقاومت بالایی برخوردار باشند تا به مرور زمان، تغییر حالت ندهند. همچنین جنس صندلی های کنفرانس باید به نحوی باشد که قابل شست و شو باشند و تمیز کردن آن به راحتی انجام شود. در پایه صندلی ها از فلزهای مختلفی استفاده می شود. که در استحکام آنها ایفای نقش می کنند.

خرید صندلی کنفرانس

برای خرید صندلی های کنفرانس می‌توان به فروشگاه مبلمان اداری مراجعه کرد همچنین می‌توان از طریق فروشگاه های اینترنتی عرضه کننده مبلمان اداری، اقدام کرد. خرید اینترنتی صندلی های کنفرانس به شما این امکان را می دهد که انواع مختلفی از صندلی های کنفرانس به همراه مشخصات آنها ( اعم از جنس، رنگ بندی، نوع و وزن ) را به طور همزمان مشاهده کنید و بتوانید متناسب با اتاق کنفرانس خود، انتخاب نمایید. بسته به مدلی که انتخاب می کنید ظرف چند روز پس از خرید، صندلی کنفرانس به شما تحویل داده می شود. 

اطلاعات مورد نیاز برای خرید صندلی کنفرانس

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LfBTsEgAAAAAEvlpP4Oay2SEtjUl7CEqpLtX4Hi