بازسازی دفتر کار چگونه می تواند باعث افزایش بهره وری شود؟

29 اردیبهشت ، 1399
مبلمان اداری فضا گویا

چهره دفتر کارتان تکراری شده؟ مبل و صندلی ها دیگر راحتی قبل را ندارند، کاغذ دیواری ای که زمانی حس سرزندگی به همه می داد اکنون کهنه و مندرس شده، حتی کفپوش هم باید عوض شود. شاید مدتی است که می دانید باید دست به نوسازی بزنید اما از قدم گذاشتن در این راه می ترسید. چطور باید شروع کنید؟ چه می شود اگر چیزی را در وسط راه فراموش کنید؟ این ها سوالات معمولی هستند. توجه به این متن نه تنها شما را برای این کار آماده می کند، بلکه تضمین می دهد تجربه ای آسان و موفق خواهید داشت. می‌توانید به جای تغییر مکان، به بازسازی دفتر کار بپردازید.

مبلمان اداری

تاثیر بازسازی فضای کار در بازدهی و راندمان

نو شدن همان فضا تغییری بی‌نظیر در کار شماست.اگر کارمند اداری باشید بیشتر ساعات روز خود را در شرکت سپری می‌کنید. پس جلوه ظاهری ساختمان و نمای داخلی نمی‌تواند برایتان بی‌اهمیت باشد. خیلی اوقات با یک تغییر کوچک روحیه کارمندان به شدت مثبت می‌شود. این تغییر می‌تواند دلیلی برای بهره وری بهتر در کارتان باشد. بعد از این مرحله شاید لازم بدانید مبلمان و میز اداری خود را هم تغییر دهید و فضایی جدید بسازید.

نظر کارمندان در مبلمان و فضای اداری

علاوه بر این لازم است نظر کارمندان را هم در این موضوع دخیل کنید. برخی مواقع آن‌ها بهتر از شما می‌دانند که برای فضای کاری چه تغییراتی در دکوراسیون لازم است. یک تغییر کوچک هم می‌تواند در روحیه آنان تاثیر مثبت داشته باشد. این مثبت شدن انرژی در فضای کار بر روی روند کاری و رسیدن به اهداف سازمانی هم اثر گذار خواهد بود.

انتخاب مبلمان اداری در بازسازی فضای کار

بخش هیجان انگیز ماجرا انتخاب مبلمان در فضای جدید است. با انتخاب تم، دکوراسیون اداری شما از مندرس و کسل کننده به شگفت انگیز و جذاب تبدیل می شود. به محیطی آرامش بخش تمایل دارید یا هیجان انگیز؟ ظاهری کلاسیک می خواهید یا مدرن؟ هر هدفی که دارید، فراموش نکنید همکارانتان را هم در آن شریک کنید. در طراحی دفتر کار خود به دنبال ایده باشید. ببینید بقیه افراد در دفتر کارشان از این تم چطور استفاده کرده اند.حتی می توانید با طراحان دکوراسیون فضا گویا درباره نظراتتان مشورت کنید. این افراد می توانند تصویری کلی از شکل نهایی چیزی که مد نظر دارید ارائه کنند.

مبلمان اداری و تاثیر آن در فضای کاری

حال نحوه چیدمان و نظم وسایل دفتر کار شما، در کارآمد بودن فضا تاثیر به سزایی دارد و موفقیت و بهره وری را ارتقا خواهد داد. به غیر از چیدمان طراحی، باید از مقررات قانونی طراحی داخلی ساختمان آگاه باشید و اطمینان حاصل کنید که بازسازی دفتر کار شما با این استانداردها تناقضی ندارد. 
اگر دفترکار به درستی از محصولات مناسب ومبلمان طراحی وچیدمان شود هم بسیارکاربردی وهم دفتر کار زیبا چشم نواز خواهد شد.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LfBTsEgAAAAAEvlpP4Oay2SEtjUl7CEqpLtX4Hi