با برترین ترندهای معماری دفاتر در سال 2020 آشنا شویم

25 اسفند ، 1398
مبلمان اداری فضا گویا

ایده های طراحی محیط کار و مبلمان اداری که در سال 2020 انتظار می رود

ترندهای معماری دفاتر بدون شک در سال 2020 با تغییرات بزرگی روبه رو خواهد شد. همچون دیگر ترندهای سال جدید در معماری هم می توان انتظار خلاقیت های بیشتر، نوآوری های جدید تر و جذابیت های بیشتر بود. اگر برای سال جدید به فکر تغییر دکوراسیون در محیط کارتان هستید، به ترندها و خلاقیت های جدید در معماری اداره کار فکر کنید و به استقبال ایده های جدید بروید.

بهترین مبلمان اداری 2020

نگاهی به ترندهای معماری دفاتر در سال 2020

طراحی دفاتر در سال 2020 توام با خلاقیت ها و ایده های ناب و جدیدی خواهد بود که می تواند در سال جدید روح جدیدی به محیط کار شما بدمد. اگر به دنبال تغییر دکوراسیون هستید و می خواهید دگرگونی های جدید را به کار اضافه کنید بهتر است حتما در جریان ترندهای سال جدید باشید و تصمیم های خلاقانه ای بگیرید. راحتی و مدل های مناسب مبلمان اداری برتر به دست کاربران انتخاب می شود بنابراین ویژگی های بهترین مبلمان اداری از نظر کاربران نکته ای بسیار مهم و حیاتی برای اثبات کیفیت محصول می باشد.
نوآوری های معماری دفتر کار در سال جدید نه تنها شامل طراحی فضای داخلی خواهد شد، بلکه مبلمان، تزئینات، رنگ آمیزی و اکسسوری ها را هم شامل می شود. اما جالب است بدانید که این ترندها نه تنها شامل حال زیباسازی محیط می شود، بلکه رفتارهای کارفرمایان و کارمندان را نیز در نظر گرفته و می خواهد به صمیمیتی بیشتری در محیط کار برسد.

مبلمان اداری برتر سال 2020

میزهای ادارات در سال 2020 تغییر خواهد کرد

یکی از بهترین ترندهای معماری دفاتر برای سال جدید تغییر میز ادارات برای کارمندان و کارفرمایان خواهد بود. در حال حاضر این فرم میز و صندلی موجب آسیب به ستون فقرات و ساختار قامتی در طولانی مدت خواهد شد، در نتیجه برای سال جدید معماران دست به طراحی های جدیدی زده اند که بتوان در محیط کار از میزهایی با قابلیت تنظیم ارتفاع استفاده کرد.
همچنین برای صندلی نیز طرح های ارگونومیک فانتزی پیشنهاد شده که به راحتی قابل تنظیم و حرکت است و می تواند با ارتفاع میز هماهنگ شود. به این ترتیب این طرح های جدید نه تنها رفتار کارمند و کارفرما را در نظر گرفته و می خواهد فضای استانداردی برای آنها طراحی کند، بلکه کوشیده تا با طرح های متفاوت تر از قبل سبک مدرن دفاتر کار، فضای خصوصی مورد نیاز هر کارمند و استانداردهای لازم را نیز حفظ کند.

برندهای محبوب سازنده مبلمان اداری در سال 2020 را می توانید در سایت مبلمان اداری فضاگویا مشاهده نمایید.

محیط کار انعطاف پذیر از مهم ترین ترندهای معماری دفاتر سال 2020

یکی دیگر از ترندهای معماری محیط کار در سال 2020 انعطاف در محل کار است. در حال حاضر مدت هاست که مباحث مرتبط با سرمایه انسانی و عزت نفس نیروی کار مطرح شده و همه به این باور رسیده اند که کارمندان نه تنها ربات نیستند، بلکه برای بهره وری بالاتر می توانند نیروی کار مثبت و بهتری هم باشند. بر همین اساس یکی از ترندهای پیشنهادی طراحی محیط کار در سال پیش رو نشان دادن انعطاف و آزادی لازم در آفیس ها و دفاتر است.
از جمله طراحی ها و اکسسوری های انعطاف پذیری و آرامش بیشتر محیط کار که در سال 2020 به عنوان ترندهای معماری دفاتر پیشنهاد شد، می توان به مبلمان راحت، فضای استراحت، کافه های کوچک دفاتر و سالن غذاخوری اشاره کرد. به این ترتیب کارمندان فضایی را فراتر از میز و صندلی، سیستم کامپیوتر و محل کارشان خواهند داشت که به راحتی می توانند در آن کار کنند، استراحت کرده و یا قهوه ای بنوشند. همچنین در این فضا می توانند به راحتی غذا خورده و به دور از تنش مربوط به کار زمان لازم را برای آرامش داشته باشند.

بهترین مبلمان اداری سال 2020

گل ها و گیاهان برای محیط کار ضروری هستند

یکی از مشهورترین ترندهای معماری دفاتر که شاید تا به حال متوجه آن شده باشید، استفاده از گلدان، گیاهان آپارتمان و گل های خوش رنگ است. مدت هاست که تاثیر مثبت حضور گلدان و گیاهان آپارتمانی در محیط کار و محیط زندگی ثابت شده ولی برای سال 2020 طراحان و معماران استفاده از گل و گیاه را به عنوان یک اکسسوری وارد ترندهای معماری دفاتر کردند. در این طراحی ها علاوه بر لابی و میزهای کار، برای اطراف پنجره ه هم فضای در نظر گرفته شده که مخصوص گل و گیاه است و علاوه بر زیبایی بصری در دفتر می تواند به حال خوب و انرژی مضاعف نیز منجر شود.

بهترین مبلمان اداری

رنگ های خلاقانه

و به عنوان آخرین نکته در ترندهای معماری دفاتر باید به کاربرد رنگ ها اشاره کرد. معماران و طراحان در سال 2020 پیشنهاد استفاده از رنگ های روشن و خلاقانه را می دهند. تا به حال ما دفاتر کار و محیط های اداری را با رنگ های تیره دیده ایم ولی برای سال جدید نوبت به لیمویی، خاکستری بسیار روشن، صورتی و گلبهی رسیده است که باید با دیگر اکسسوری ها در تناسب باشند. به این ترتیب دفتر کار شما حسابی رنگ و لعاب عوض کرده و با رنگ های خلاقانه می تواند در روحیه کارمندان نیز تاثیر بگذارد. این مهم را هیچ وقت فراموش نکنید. همچنین بهتر است که این رنگ های خلاقانه با وسایل دفتر، مبلمان و سایر اکسسوری ها در تناسب کامل باشد.

تناسب را فراموش نکنید

در انتها امیدواریم توانسته باشیم به تمامی نکات ضروری و مهم در رابطه با ترندهای معماری دفاتر در سال 2020 اشاره کرده باشیم. فراموش نکنید که طراحی و معماری فضاهای داخلی تا حد زیادی از سلیقه شما سرچشمه می گیرد ولی در عین حال می تواند مبتنی برای استایل های روز و ترندهای معماری دفاتر باشد.

اگر برای سال جدید به دنبال دکوراسیون و تغییر فضا در محیط کار هستید، موارد فوق را فراموش نکنید و با استفاده از ژورنال های متعدد سعی کنید به خوبی با تمام ترند های روز آشنا شوید. در مرحله بعد بر اساس تعداد کارمند، محیط کار و بیزینسی که دارد با معماران مشورت کرده و بهترین ترندهایی که مناسب شماست را سفارش دهید. همیشه بخاطر داشته باشید که هر ترند و استایلی باید در تناسب کامل با بیزینس و فضای کار باشد.

مبلمان اداری مدرن

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LfBTsEgAAAAAEvlpP4Oay2SEtjUl7CEqpLtX4Hi