هرآنچه در خرید انواع میز اداری اهمیت دارد

25 دی ، 1398
مبلمان اداری فضا گویا

هرآنچه در خرید میز اداری و میز کارمندی و مدیریتی اهمیت دارد

استفاده طولانی مدت از انواع میز اداری و تاثیر آن بر روی روحیه کارمندان، سلامت جسمانی و همچنین راندمان کاری آنها موجب شده تا در هنگام خرید میز اداری به نکات بسیاری توجه کنیم و بهترین نمونه های موجود در بازار را تهیه کنیم. اما مهمترین موارد برای خرید انواع میز کارمندی، مدیریتی و کنفرانس کدام است؟

انتخاب رنگ در خرید میز اداری

میز اداری یکی از مهمترین موارد در مبلمان اداری است، بنابراین باید برای آن هم نکات مهم در انتخاب رنگ مبلمان اداری را رعایت کرد. ظاهر مناسب و انتخاب رنگ مناسب یکی از موارد حائز اهمیت در خرید میز اداری است. بنابراین  قبل از هر اقدامی برای خرید میز اداری باید سعی کنید رنگ انتخاب شده متناسب با دکوراسیون داخلی اداره و ایجاد هارمونی با رنگ دیگر وسایل، رنگ دیوارها و دیگر وسایل دکوراتیو باشد. در زمینه رنگ میز مدیریتی لازم است بدانید در اغلب موارد رنگ های تیره مناسب تر است و جذابیت بیشتری دارد، از طرفی بهتر است پانل جلوی میز دارای طرح های جذاب و زیبا باشد.

بهترین رنگ میز اداری

دوام و ماندگاری در خرید میز اداری

با توجه به استفاده روزانه و طولانی مدت از میز اداری، مهمترین نکته ای که برای خرید انواع میز اداری باید در نظر گرفت دوام و ماندگاری آن می باشد. هر چند در گذشته انواع میز اداری را تنها از جنس فلز یا چوب می ساختند اما امروزه از متریال گوناگونی برای ساخت میزهای اداری استفاده می شود که بهتر است هنگام خرید میز اداری نوع مرغوب تر آن که در مقابل ضربه، رطوبت، خط و خش، استفاده مداوم، سایش، آب و بسیاری موارد فرسایشی دیگر در محیط مقاومت بیشتری دارند، انتخاب نمایید. امروزه از متریال گوناگونی از قبیل MDF و HDF در ساخت انواع میز اداری استفاده می شود. استفاده از صفحات هانی کاپ در قطر 5 سانتیمتری استحکام خوبی به میز اداری می دهد. از طرفی استفاده از پایه های فلزی و استیل می توان در ماندگاری آن موثر باشد. قیمت مبلمان اداری و عوامل تاثیرگذار در آن چیزی است که برای بسیاری از افراد اهمیت زیادی دارد. بنابراین هنگام انتخاب باید حتماً به جنس میز اداری دقت کرد تا بتوانید متناسب با بودجه خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

بهترین جنس میز اداری

ارتفاع مناسب در میز اداری

انتخاب ارتفاع مناسب از دیگر پارامترهای مهم در خرید میز اداری می باشد. در واقع میز اداری نباید ارتفاع زیادی داشته باشد چرا که استفاده طولانی مدت از آن موجب خستگی کارمند شده و اگر ارتفاع آن بیشتر از حد استاندارد کم باشد منجر به ایجاد بیماری های آرتروز گردن،  آسیب به ستون فقرات و دیگر بیماری های جسمی در او می شود. بنابراین در خرید میز اداری باید ارتفاع مناسب و متناسب با استانداردهای صحیح را انتخاب نمود.

ارتفاع مناسب میز اداری

نکات مهم در خرید میز مدیریتی

تعدادی موارد هستند که درباره میز مدیریت حتماً باید بدانید: در بسیاری از محیط های اداری، اتاق مدیریت و میز مدیریتی باید ساده نباشد و رنگ و لعاب بیشتری داشته باشد. اما در عین داشتن ظاهر شیک و متناسب با کاربرد خود، دارای راحتی نیز باشد. بنابراین استفاده از متریال مناسب و یراق آلات برتر در ساخت میز مدیریتی در ظاهر آن اهمیت دارد و توجه به اصول ارگونومیک در خرید میز مدیریتی از موارد مهمی است که باید به آن توجه کرد. چرا که ساخت این میز با توجه به استانداردهای لازم موجب می شود در صورت استفاده مداوم از میز، فرد خستگی کمتری را تحمل شود و راندمان کاری افزایش یابد. امروزه انواع میز مدیریتی در مدل های مدرن، کلاسیک و سلطنتی تولید و روانه بازار شده اند که می توانید با توجه به سلیقه و دکوراسیون داخلی اداره مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید.

از دیگر موارد مهم برای خرید میز مدیریتی مناسب و استاندارد، سایز آن است، که امروزه اغلب میزهای مدیریتی در سایزهای بزرگ و با کاربری بیشتری تولید و روانه بازار می شوند، در واقع میز مدیریتی باید به اندازه ای بزرگ باشد که علاوه بر قرار دادن تجهیزات مختلف، فضای کافی برای پذیرایی و همچنین رسیدگی به دیگر کارها روی آن امکان پذیر باشد از طرفی بزرگ بودن میز مدیریتی اقتدار بیشتری به مدیر و فضای اتاق می بخشد. در گذشته انواع میزهای مدیریتی در مدل های بسیار ساده طراحی می شدند اما امروزه با ساختارهای متنوعی و طرح های گوناگونی این میز را می سازند که در هنگام خرید می توانید میزی را انتخاب کنید که طراحان و سازنده آن راحتی بیشتر شما را در استفاده روزانه در نظر گرفته باشد.

میز مدیریتی

نکات مهم در خرید میز کارمندی

برای خرید میز اداری کارمندان علاوه بر توجه به جنس و مدل میز کارمندی چگونه باید باشد، لازم است میزی انتخاب شود که بهترین فضا را برای کارمند ایجاد کند تا به راحتی و در طول ساعات کاری بتواند امور خود را پیش ببرد. علاوه بر این، برای خرید میز اداری کارمندان بهتر است میزهایی را انتخاب کنید که دارای کشو و پارتیشن بندی های متعدد و مختلف باشد و کارمند با کمک این پارتیشن بندی ها علاوه بر امکان دسترسی آسان به تمامی قسمت های میز، بتواند  فایل های خود را مرتب کرده و علاوه بر زیباتر شدن فضای اداری، نظم و ترتیب بیشتری داشته و روی میز بهم ریخته و آشفته نباشد.

با توجه به استفاده مداوم از از این نوع میز اداری بهتر است متریالی را انتخاب کنید که قابلیت شستشو و تمیز کردن آسان را داشته باشد. از دیگر موارد مهم برای خرید میز اداری کارشناسی قرار گرفتن راحت صندلی پشت آن است و همچنین بهتر است میزی را انتخاب کنید که پایه های قبل تنظیم ارتفاع دارد. جاگیر نبودن میز، جابجایی آسان، قیمت مناسب، ایمنی مناسب و استحکام بالا از دیگر ویژگی های یک میز کارمندی خوب می باشد. 

میز کارمندی

نکات مهم در خرید میز کنفرانس

در بسیاری از موارد برای خرید این نوع مبلمان اداری علاوه بر رنگ، ارتفاع، دوام، زیبایی و بسیاری موارد دیگر لازم است به قابلیت تغییر اندازه آن نیز دقت شود. امروزه انواع میز کنفرانس با قابلیت تاشو و بازشو تولید می شوند و می توانید در صورت نیاز اندازه آن را بیشتر کنید. با خرید این نوع میزها شما این امکان را دارید تا در هر مکانی این میز را جاسازی کرده و در صورت نقل مکان از یک مکان کوچکتر به مکان بزرگتر و یا برعکس دیگر نیازی به تهیه یک میز جدید و متناسب با اندازه فضای اداری نباشد. در این صورت می توانید یک میز کنفرانس مقرون به صرفه و در عین حال شیک داشته باشید. از نظر ظاهری نیز می توانید میز کنفرانس مورد نظر خود را با پذیرایی یا بدون پذیرایی بخرید، شکل انواع میز کنفرانس به صورت مستطیل، گرد، مربع و یا بیضی هستند که متناسب با سلیقه خود و فضای اداره می توانید بهترین طرح را انتخاب و خریداری نمایید.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LfBTsEgAAAAAEvlpP4Oay2SEtjUl7CEqpLtX4Hi