بهترین ابعاد و مدل میز منشی کدام است

15 اردیبهشت ، 1398
مبلمان اداری فضا گویا

بررسی بهترین ابعاد برای میز منشی 

یکی از اجزای مهم که در دکوراسیون داخلی هر شرکت و اداره ای باید به کار برده شود، میز منشی است. این میز معمولا در قسمت ورودی اداره قرار می گیرد و با در نظر گرفتن فضای اداره معمولا دارای ابعاد و مدل های مختلفی می باشد. بهتر است انتخاب این میز متناسب با دکوراسیون داخلی اداره باشد. در انتخاب میز مخصوص منشی باید به متریال به کار برده شده، رنگ و طرح میز دقت شود. در این مقاله سعی داریم ابعاد استاندارد میز منشی را بررسی نماییم با همراه باشید.

انتخاب میز منشی

مشتریان با اولین فردی که در هر اداره و یا شرکتی دیدار می کنند، منشی است. بنابراین مدل میز منشی و نحوه قرار گیری آن در اداره دارای اهمیت زیادی می باشد. در ادارات و شرکت ها میز منشی یکی از اجزای مهم برای دکوراسیون داخلی است. میز مخصوص منشی در مدل ها و طرح های متنوعی در بازار وجود دارد. هنگام خرید این میز باید به موارد مختلفی مانند ارتفاع، اندازه، رنگ و جنس آن توجه شود. این موارد باید با دکوراسیون داخلی شرکت و یا اداره هماهنگ و متناسب باشد. چیدمان اداری معمولا به گونه ای صورت می گیرد که میز مقابل درب ورودی اداره یا شرکت باشد. بنابراین باید طرحی که برای این میز انتخاب می شود متناسب با دکوراسیون شرکت باشد. میز مخصوص منشی یک عنصر بسیار مهم در فضای داخلی دفتر کار است، چون مراجعه کنندگان و مشتریانی که به اداره وارد می شوند اولین چیزی که می بینند میز منشی است. بنابراین توصیه می شود که هنگام انتخاب و خرید میز منشی، میزی را انتخاب کنید که حریم شخصی و حیطه کاری اپراتور با آن حفظ شود.

مدل میز منشی ال مدل میز منشی ال 

نکات مهم در انتخاب میز منشی

در حال حاضر شرکت های مختلفی وجود دارند که به ساخت و عرضه میز منشی می پردازند. تنوع زیادی از مدل ها و طرح ها در ساخت این میز وجود دارد. این شرکت ها استاندارد روز دنیا را برای تولید میز منشی به کار می گیرند. بهتر است میز به گونه ای ساخته شود که کشورهای زیادی داشته باشد و سطح آن وسیع ساخته شود. روی میز وسایلی مانند تلفن یا فکس، دفتر یادداشت، لوازم تحریز و رایانه باید قرار گرفته باشد. بهتر است کنترل دیداری این میز اداری به گونه ای باشد که تمام نقاط ورودی اداره یا شرکت را پوشش دهد. از دیگر ویژگی هایی که یک میز منشی مناسب باید داشته باشد این است که محل قرارگیری آن باید مناسب باشد. با در نظر گرفتن نوع کاربرد میز استفاده از میزهای مستطیلی شکل که دو قسمتی باشند، گزینه خوبی برای ادارات باشد. در اکثر ادارات معمولا از میز مخصوص منشی به صورت تک نفره استفاده می کنند بنابراین ایده های منحصر به فرد زیادی برای طراحی این میز وجود دارد. بنابراین با در نظر گرفتن استاندارد های روز از رنگ ها و طرح های زیادی برای مدل های مختلف میز مخصوص منشی وجود دارد. در رابطه با نحوه چینش میز مخصوص منشی باید گفت که نحوه چینش آن باید به گونه ای باشد که مشتری به اسناد و مدارکی که زیر میز قرار می گیرند دسترسی نداشته باشد.

میز منشی مدرنمیز منشی مدرن و ابعاد میز اداری ام دی اف 

ابعاد و اندازه میز منشی

با توجه به فضایی که در اداره برای قسمت ورودی در نظر گرفته می شود، میز مخصوص منشی می تواند مدل ها و ابعاد مختلفی داشته باشد. در تولید میز مخصوص منشی برای ایجاد تنوع از متریال های زیادی استفاده می شود. از جمله این متریال ها می توان چوب، شیشه، کورین، MDF، شیشه رنگی و... را نام برد. ابعاد استانداردی که یک میز مخصوص منشی باید داشته باشد معمولا  70 * 220 بوده و معمولا اکثر میزها دارای قابلیت تغییر اندازه و رنگ را نیز دارند. بهتر است صفحه و پایه های میز منشی که نوعی مبلمان اداری مدرن به شمار می آید از ضخامت کافی برخوردار باشند. همچنین باید برای نمای میز نیز یک ضخامت مناسب در نظر گرفت. ارتفاع میز یکی از موارد بسیار مهمی است که در ساخت میز مخصوص منشی باید به خوبی رعایت شود. ام دی اف هایگلاس یکی از متریال هایی است که برای ساخت میز منشی مدرن به کار گرفته می شود.

ابعاد استاندارد میز منشی ابعاد استاندارد میز منشی  

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از دیگر مقالات ما بازدید نمایید:

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LfBTsEgAAAAAEvlpP4Oay2SEtjUl7CEqpLtX4Hi