ویژگی های میز مدیریتی سلطنتی

26 اسفند ، 1397
مبلمان اداری فضا گویا

آشنایی با میز مدیریت سلطنتی و ویژگی های آن 

میز مدیریتی سلطنتی بیشتر برای اشخاصی می باشند که از طرح های کلاسیک و پر زرق و برق لذت می برند و به طور کلی از سبک های شلوغ و فاخر بیشتر مورد پسندشان می باشد. به این دسته از افراد به هیچ عنوان طرح های مدرن پیشنهاد نمی شود چون کاملا در تضاد با سلیقه ی آنها می باشد. مبلمان اداری کلاسیک می تواند تاثیر چشمگیری برای فضای اتاق کار شما بگذارد و اعتماد به نفس مدیران را دو چندان کند. البته نکته ی قابل ذکر این می باشد که میز مدیریتی سلطنتی باید در فضایی با دکوراسیون کلاسیک و میز اداری کلاسیک قرار بگیرد. میز و صندلی اداری سلطنتی از جمله میزهایی می باشد که طرح های پر زرق و برق و منبت کاری های زیادی در آن به چشم می خورد.

قیمت میز مدیریتی سلطنتیقیمت میز مدیریتی سلطنتی و قیمت میز مدیریت کلاسیک 

میز کلاسیک چوبی

مهم ترین قسمت برای دکوراسیون یک فضای اداری میزهایی می باشد که برای آن فضاها طراحی و ساخته می شود. میز کار سلطنتی کلاسیک علاوه بر وجود طرح های شلوغ و پر جزییات که میان تمامی میزهای کلاسیک مشترک می باشد، جنس و متریال چوب نیز یکی دیگر از ویژگی های میز سلطنتی اداری می باشد. مسلما طرح های رایجی که برای میزهای کلاسیک طراحی می شوند تنها بر روی متریالی مانند چوب می تواند به زیبایی خود را نشان دهد. یکی دیگر از ویژگی های میز کلاسیک ابعاد آن می باشد. مبلمان کلاسیک به هیچ عنوان در ابعاد کوچک ساخته نمی شود و اصلا ابعاد بسیار کوچک برای این سبک طراحی بی معناست. میز مدیریتی سلطنتی باتوجه به اسمی که یدک می کشد باید دارای سطحی بزرگ و وسیع باشد تا بتواند اسناد و لوازم زیادی را بر روی خود جای دهد. میز مدیریتی سلطنتی با توجه به سبک آن معمولا رد و نشانی از گذشته و تاریخ نیز به همراه دارند.

خصوصیات مبلمان اداری کلاسیک

مبلمان اداری بزرگ هستند ولی به هیچ عنوان زمخت نمی باشند. ظرافتی که در مبلمان کلاسیک به کار رفته نمی توان در هیچ سبکی از طراحی مبلمان مشاهده کرد. همین ظرافت های میز مدیریتی سلطنتی می باشد که باعث شده بسیاری را جذب خود کند. زمانی که در طراحی کلاسیک از ظرافت سخن می گوییم به هیچ عنوان منظور شکنندگی نمی باشد. بلکه میز مدیریتی سلطنتی در عین استحکام و قدرت، ظرافت نیز دارد. منظور از ظرافت در میز مدیریتی سلطنتی زیبایی و هماهنگی دقیق و چشم نواز آن میان اجزای گوناگون می باشد. درست همین هماهنگی و ریز شباهات در جزییات می باشد که ظرافت خاصی به میزهای کلاسیک بخشیده است.
همچنین رنگ هایی که برای طراحی میز مدیریتی سلطنتی به کار می برند بیشتر رنگ های قهوه ای، طلایی و سفید و در موارد خاص از رنگ مشکی نیز استفاده می شود. رنگ هایی مانند صورتی و یا آبی مناسب این سبک مبلمان اداری نمی باشد. به طور کلی رنگ های تیره و گرم برای مبلمان اداری کلاسیک مناسب تر می باشد.

مبلمان اداری سلطنتیمبلمان اداری سلطنتی

چند ویژگی مهم در مبلمان اداری کلاسیک

میز مدیریتی سلطنتی  بر خلاف آنچه به نظر می رسند بسیار راحت هستند و شما بدون اینکه احساس خستگی کنید می توانید ساعت ها کار کنید و از بودن در دفتر کار خود نهایت لذت را ببرید. از نکات مهم که رعایت آن در طراحی مبلمان کلاسیک می تواند برگ برنده آن باشد، قابلیت تنظیم صندلی مدیریتی سلطنتی و میز می باشد. از مزیت های عمده ی استفاده از مبلمان اداری کلاسیک بالا بودن طول عمر آنها می باشد. به دلیل اینکه میز مدیریتی سلطنتی از چوب مرغوب و با کیفیت تهیه می شود نسبت به سایر متریال مشابه مانند ام دی اف کمتر خرابی دارد و احتیاجی به تعمیر و رسیدگی مداوم ندارد. کافیست هر چند وقت یکبار کمی با مواد جلا دهنده آن را برق بیندازید تا مثل روز اول زیبا و نو به نظر برسد. البته با توجه به مواد اولیه ی مصرفی هزینه ای که باید برای خرید مبلمان کلاسیک بپردازید از دیگر مبلمان ها مانند سبک مدرن کمی گرانتر می باشد.
البته لازم به ذکر است که میز مدیریتی سلطنتی همانطور که از نام آن پیداست باید اسناد زیاد و مهمی را در خود جای دهد، پس جادار بودن آن و داشتن کشوهای فراوان یکی از مشخصه های بارز آن می باشد.

اتاق کار سلطنتی و میز و صندلی سلطنتیاتاق کار سلطنتی و میز و صندلی سلطنتی

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از دیگر مقالات ما بازدید نمایید:

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LfBTsEgAAAAAEvlpP4Oay2SEtjUl7CEqpLtX4Hi