ایده های بسیار جالب برای طراحی محیط کار

10 بهمن ، 1396
مبلمان اداری فضا گویا

قطعا افراد با ذوقی که به فضاهایی که در طراحی داخلی آن ها از ایده های منحصر به فرد استفاده شده است, علاقمند هستند، به دنبال طرح های خلاقانه برای اتاق کار خود می گردند. این دسته از افراد به استفاده از محصولات موجود در بازار تمایلی ندارند و علاقمند هستند تا در طراحی اتاق کارشان فکر و ایده ای نو دنبال شود. این ایده نو می تواند از اصول طراحی کلاسیک، مدرن و یا ترکیبی از هردوی ان ها پیروی نماید. تیم طراحان فضاگویا با بهره گیری از جدیدترین تکنیک های روز و توانایی بالا درطراحی فضا به صورت کلاسیک، مدرن و ترکیبی در عرضه دکوراسیون، سعی بر جلب رضایت مشتریان دارد.

در صورتی که  تمایل دارید تا مبلمان اداری خاص و منحصر به فردی در اختیار داشته باشید، طراحی آن را به کارشناسان ما بسپارید. با این کار علاوه بر برخورداری از مبلمان اداری خاص  و شیک، می توانید با توجه به ایده های کارشناسانه طراحان، به صورت بهینه از فضای موجود استفاده نمایید. طراحان ما به صورت رایگان به محل مورد نظر مراجعه کرده و بررسی ها و آنالیزهای اولیه را انجام خواهند داد و در ادامه کار به صورت حرفه ای دنبال خواهد شد. طراحان فضا گویا در نخستین گام، اطلاعات کسب کرده در مرحله بازدید از فضا را بررسی کرده و سپس دست به طراحی  که با فضای موجود هم خوانی داشته باشد، می زنند. نکته ای که طراحان ما پیش از شروع کار بدان توجه دارند، اهمیت به سلیقه و نظر مشتری است. بدین ترتیب طراحی با توجه به سلیقه مشتری، فضای در دسترس و آنالیزهای اولیه انجام می شود و اتودی از کار به دست مشتری می رسد.  در صورتی که مشتری از نحوه و نوع طراحی راضی نباشد و یا اشکالاتی بر آن وارد نماید، طرح بازگشت داده می شود و پس از اعمال اصلاحیه ها، طرح مجددا به دست مشتری می رسد. پس از تصویب نهایی مشتری، مرحله پیاده سازی سفارش آغاز می شود و پس از طی شدن یک بازه زمانی مشخص، کار به دست مشتری گرامی می رسد.
 
شرکت مبلمان اداری فضا گویا با تجربه، رویکرد و طراحی نوین در عرصه تولید مبلمان اداری و میزهای اداری فعالیت دارد و قادر است تا با استفاده از تیمی مجرب، بهترین و متفاوت ترین مبلمان اداری را برای مشتریان طراحی و پیاده سازی نماید. به منظور کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن های  88729717، 88713040و 89387تماس حاصل فرمایید.  
 
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LfBTsEgAAAAAEvlpP4Oay2SEtjUl7CEqpLtX4Hi