چگونه یک مبلمان اداری لوکس تهیه کنیم

19 مهر ، 1395
مبلمان اداری فضا گویا

مدیریت فضا به منظور طراحی داخلی اتاق مرحله مهمی در ایجاد محیط کاری خلاق و با انرژی مثبت است. طراحی مناسب فضای داخلی دفتر برای بالا بردن عملکرد کارمندان و نیز رضایت و جلب بیشتر مشتریان بسیار مهم است. استفاده از مبلمان اداری لوکس و برنامه ریزی فول سرویس برای استفاده از آنها، به دفتر کار یا شرکت شما جلوه ویژه ای می بخشد. مبلمان اداری با طراحی متفکرانه محیط کار را به فضای زنده تری برای کارمندی که باید هفته ای بیش از 40 ساعت را در آنجا بگذراند، تبدیل میکند. جنبه محیطی شغل شما برای مهمانان نمایان گر برند و شهرت شرکت شما می باشد. به گفته بسیاری از طراحان «مهمترین و عمده ترین خریدی که برای محیط دفتر باید انجام دهید و اهتمام بسیاری در آن باید داشته باشید مبلمان اداری است». طراحان شرکت فضاگویا با رعایت نکات خاصی تمامی مبلمان شرکت شما را با قواعدی خاص سازماندهی میکنند، این قواعد عبارتند از:

  • فضای دفتر شما
  • آیتم های مختلف موجود در دفتر
  • تعداد مورد نیاز از هر آیتم

مبلمان لوکس اداری-فضا کویا

در هنگام خرید مبلمان لوکس باید به نکات اشاره شده در لیست زیر دقت کنید:

1-اولیت اول راحتی است.

هرگز فراموش نکنید مبلمان اداری منتخب از دید شما  همانند هرگونه اسباب و لوازم شرکت علاوه بر ظاهر زیبا مستلزم به راحتی نیز میباشد. طراحی ارگونامیک، مخصوصا در صندلی ها، می تواند از توسعه درد های مزمن جلوگیری کند. راحتی تنها مختص به بعد فیزیکی نیست و شامل بعد روانی نیز می شود. مطمئن شوید که میز خریداری شده دارای کشو های کافی باشد تا از بی نظمی در اداره پرهیز شود.

2- به پارچه استفاده شده دقت کنید.

 برای مکان های عمومی تر و قسمت هایی که بیشتر استفاده می شوند و در دسترس همه هستند، بهتر است مبلمانی انتخاب کنید که بتوان سطح آنها را به راحتی تمیز کرد. مشاوران شرکت فضاگویا پیشنهاد میکنند از صندلی با روکش چرم برای کارکنان استفاده شود تا راحتی بیشتری ایجاد گردد، اما بهتر است برای مکان های عمومی تر از پارچه هایی با جنس وینیل استفاده شود زیرا تمیز کردن آن ساده تر است همچنین راحتی را برای عموم به ارمغان می آورد.

3-هنگام خرید مبلمان اداری به انعطاف پذیری مبلمان و به برنامه 5 سال بعدی خود توجه کنید. زمانی که بخش های داخلی مبلمان خود را انتخاب می کنید، در ذهن خود به سازگاری آنها با شغل و برنامه آینده تان دقت کنید. به پتانسیل مورد نیاز برای آرایش دوباره دفتر فکر کنید. همچنین دقت کنید این مبلمانی که انتخاب کرده اید را می توان در آینده استفاده کرد یا در آینده تبدیل به وسایلی بی استفاده خواهد شد. به صورت ایده آل، همه به دنبال لوازم و تجهیزاتی هستند که به سادگی قابلیت حمل و نقل داشته باشند و بتوان آنها را به سادگی به آدرس جدید انتقال داد. از این رو دقت کنید آیا به مبلمان و صندلی های چرخ دار نیاز دارید یا مکان استقرار آنها ثابت است. لازم به ذکر است مشاوران شرکت فضاگویا تمامی این نکات را برای شما بازگو کرده و بهترین پیشنهادهای کاربردی برای محل کار شما در اختیارتان قرار خواهند داد.

4-مطمئن شوید که همه چیز سر جای خود قرار دارد.

قبل از خرید اطمینان حاصل کنید که میز یا صندلی مورد نظر شما برای بیشتر افراد با قابلیت های بدنی مختلف قابل استفاده باشد. زیرا شاید کارکنان شرکت شما عوض شوند ولی نمی توان هر سال مبلمان اداری را تعویض کرد. هنگام خرید دقت کنید که مبلمان قابلیت استفاده برای افراد بلند قد یا افراد چاق را داشته باشد.

خرید مبلمان اداری لوکس، همانطور که در بالا ذکر شده، نیاز به دقت بسیار زیاد دارد. متخصصان طراحی داخلی شرکت فضا گویا توانایی آنالیز فضای اتاق و دفتر شما را همراه با تجربیات زیاد خود در این زمینه دارا هستند و  می توانند به شما در انجام اینکار کمک کنند. به گونه ای که طراحی مناسب و متناسب با نوع شغل شما صورت گیرد.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LfBTsEgAAAAAEvlpP4Oay2SEtjUl7CEqpLtX4Hi