عوامل موثر در قیمت میز و صندلی اداری

01 دی ، 1397
مبلمان اداری فضا گویا

اکثر افراد یک جامعه بیشتر وقت خود را در محل کار می گذرانند که باعث می شود طراحی محیط کار حائز اهمیت زیادی باشد. یکی از عوامل تاثیر گذار بر حس فضای محیط کار مبلمان اداری می باشد و طرح، رنگ و جنسی که برای مبلمان اداری انتخاب می کنیم بر روحیه ی کارمندان تاثیر مستقیم دارد.

میز اداری مناسب

مرکزیت و نقطه کانونی محل کار شما میزی که از آن استفاده می کنید می باشد. در خرید میز اداری باید به نکات بسیاری توجه کرد. میز باید قبل از هر موردی با فضایی که در آن مشغول به کار هستید متناسب باشد. میز بیش از اندازه بزرگ فضای بسیاری را اشغال کرده و مانع از تردد و حرکت راحت شما در اطراف میز می شود. همچنین اگر میزی که برای محل کارتان انتخاب می کنید کوچک باشد، کارایی لازم را برای شما نخواهد داشت و در هنگام کار کردن راحتی مورد نیازتان را برای شما فراهم نخواهد کرد. اینکه جنس میزتان چه باشد در قیمت آن تاثیر گذار است، میزهای اداری فلزی و شیشه ای از میزهای چوبی گران تر می باشند که فارغ از جنس و قیمت باید با سبک مبلمان اداری که در محل کار وجود دارد نیز دارای تناسب باشد. 

میز و صندلی اداری

میز و صندلی اداری

قیمت میز و صندلی اداری به عوامل زیادی وابسته می باشد. اینکه میز شما چه جنسی باشد یا ابعاد آن در چه اندازه ای باشد در قیمت میز و صندلی اداری که قصد خریداری آن را دارید بسیار موثر می باشد. نوع طراحی مبلمان اداری و کمپانی تولید کننده آن نیز تاثیر چشمگیری بر قیمت مبلمان اداری می گذارد. بعضی از برندهای معتبر که مبلمان اداری طراحی و تولید می کنند به علت کیفیت اجناسی که در ساخت محصول خود استفاده می کنند و همچنین طراحی خاص منحصر بفردی که برای مبلمان اداری انجام می دهند باعث شده قیمت های بالایی را داشته باشند و حتی مبلمان اداری دست دوم این گونه برندها نیز همچنان گران قیمت می باشند.

میز و صندلی اداری

مبلمان اداری انعطاف پذیر و کاربردی

سعی کنید ست مبلمان اداری که انتخاب می کنید متناسب با کاربری مدنظرتان باشد تا بعدا دچار مشکل نشوید و مشکل عدم کارایی مبلمان خریداری شده مواجه نشوید. میز و صندلی که خریداری می کنید بسته به شخصی که از آن استفاده می کند متفاوت می باشد. مسلما طراحی، ابعاد و اندازه و جنس میز و صندلی اتاق کنفرانس با میز مدیر و میز پذیرش بسیار با هم متفاوت بوده و همین عوامل ذکر شده سبب اختلاف در قیمت نیز می شود. اگر می خواهید با صرف یک هزینه معقول و منطقی، مبلمان اداری مناسب با نوع کار و فضای کار خریداری کنید به شما پیشنهاد می کنم حتما قبل از خرید یک لیست از نیاز ها و انتظارات خود از مبلمان مورد نظرتان تهیه کنید تا در هنگام خرید گیج و سردرگم نباشید و تحت تاثیر تبلیغات برای چیزی که به آن احتیاجی ندارید هزینه ی اضافه پرداخت نکنید.

میز و صندلی اداری

اول راحتی بعد زیبایی

بسیاری از شرکت ها و ادارات لوازمی که تهیه می کنند از نظر ظاهر و طراحی بصری بسیار جذاب و زیبا بوده و مخاطب را به فضای کار جذب می کند اما در طولانی مدت و برای کارکنان شرکت یا اداره بسیار خسته کننده و ناراحت می باشد. حتما در هنگام خرید میز و صندلی اداری آنها را امتحان کنید تا از راحتی آن مطمئن شوید، کارمندان شما باید ساعت ها پشت میز و صندلی نشسته و کار کنند، عدم راحتی مبلمانی که برای آنها فراهم می کنید می تواند بر نحوه کار کردن آنها تاثیر گذار باشد. پس در کنار پارامتر زیبایی که به طور حتم از اهمیت بالایی برخوردار می باشد، راحتی مبلمان نیز از مواردی است که عدم توجه کافی باعث هدر رفت هزینه و زمان صرف شده برای خرید شود. در هنگام خرید مبلمان و لوازم اداری سعی کنید از یک طراح داخلی مشاوره بگیرید تا با یک هزینه مناسب و اصولی از یک محیط کار ایده آل بهره مند شوید.



  
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LfBTsEgAAAAAEvlpP4Oay2SEtjUl7CEqpLtX4Hi