بهترین طراحی دفترکار برای آسان کردن کار تیمی

29 اردیبهشت ، 1399
مبلمان اداری فضا گویا

طراحی دکوراسیون دفتر کار تیمی و شیک با ایده های جذاب 

طراحی داخلی دفتر کار و فضای اداری، دارای پیچیدگی های خاص خود است. هر دفتری بر اساس موقعیت، نوع فعالیت، کاراکتر و ماهیت برند می تواند طرح متفاوتی داشته باشد. در این بخش کوشیده ایم به بررسی طراحی داخلی اداری بپردازیم و پروژه های معماران زیادی از سرتاسر دنیا مورد بررسی قرار گرفته اند. در این پروژه ها از سبک های مختلف طراحی بهره گرفته شده است و متریال های متفاوتی مورد بهره برداری قرار گرفته اند. قطعا بررسی پیش از هر پروژه به شما کمک خواهد کرد در هنگام طراحی، با ذهنی باز تر و دانشی بیشتر طرح خود را ارائه دهید. هیچ چیز به اندازه پروژه های انجام شده توسط متخصصان، نمی تواند دانش یک طراح را افزایش دهد. همچنین بررسی ایده ها و خلاقیت های بکارگرفته شده توسط سایرین، می تواند زمینه ای برای رشد خلاقیت در ذهن و ارائه طرح های خلاقانه تر باشد. برای مشاهده پروژه های بهترین طراحی داخلی دفتر کار و فضای اداری، با فضا گویا همراه باشید.

طراحی دفتر کار اداریطراحی دفتر کار اداری 

طراحی مناسب دفترکار و بازدهی بالای کارمندان

محیط کار هر فردی خانه دوم او است و بسیاری از افراد بیشتر ساعات شبانه روز خود را در محیط کارشان سپری می کنند از این رو طراحی دکوراسیون محیط کار می تواند بر روی روحیه افراد تاثیرگذار باشد بنابراین بهتر است در هنگام طراحی داخلی دفتر کار حساسیت و دقت لازم را به خرج دهید. از ایده‌هایی است که تعامل میان افراد را افزایش می‌دهد. نزدیک بودن تیم‌های کاری به یکدیگر نکته کلیدی در این نوع فضای کاری است. استفاده از این نوع دفاتر کار از روش های مرسوم طراحی داخلی فضای کار برای تسهیل کار تیمی است.
کارمندان در این فضا می‌ توانند به سادگی با یکدیگر ملاقات کرده و درباره موضوعات مختلف کاری بحث کنند، بدون اینکه مجبور باشند یک جلسه رسمی برگزار کنند. یا این روش به آنها اجازه می‌دهید در مورد کارشان با همکاران خود صحبت کنند و ایده‌های خود را به اشتراک بگذارند.
این امر باعث افزایش کارآیی کارکنان و نوآوری شده و به انجام سریع کارها کمک می‌ کند. از همه مهمتر اینکه یک طراحی فضای کار باز، ناخودآگاه ارتباط و پیوند میان همکاران را افزایش می ‌دهد. البته طراحی فضای کار با این روش، ممکن است کار را برای فعالیت‌هایی که نیاز به تمرکز بالایی دارند سخت کند. بنابراین می ‌توان از ایده‌ های این روش در طراحی دفاتر کار دیگر نیز استفاده کرد. یکی دیگر از مواردی که کمک زیادی به بهبود کار تیمی می‌ کند، طراحی فضایی برای برگزاری جلسات است. البته طراحی این فضا دو جنبه متفاوت دارد.
جنبه اول طراحی اتاق جلسات رسمی است. در طراحی فضای کار، در نظر گرفتن این فضا برای برگزاری جلسات رسمی ضروری است. اگر چه جلسات رسمی هیئت مدیره، کار و آموزش ‌های گروهی را تسهیل می‌کند، اما افراد برای نوآوری و خلاقیت نیاز به فضای کاری مشترک برای تعامل بیشتر دارند. شاید فضاهای رسمی چندان مناسب این کار نباشد.

بهترین طراحی دفترکاربهترین طراحی دفترکار و طراحی میز دفتر کار

طراحی اتاق جلسات دفترکار

اما جنبه دیگر، طراحی فضایی برای جلسات داخلی است که فرصت برقراری جلسات فوری و متعدد را در صورت نیاز برای تیم ‌ها فراهم می‌ کند. این امر هم کمک زیادی به کار تیمی و همکاری افراد می ‌کند. چرا که فرصت گفتگوی بیشتر درباره انجام کارها را در اتاقی با میز کنفرانس مناسب به افراد می‌دهد.
همه شرکت ها باید فضاهای مشترک را در طراحی فضای کار خود در نظر بگیرند. استفاده از هر یک از این نکات طراحی ساده می تواند تفاوت زیادی در بهره وری کارکنان ایجاد کند. این به معنای تعمیرات اساسی کل دفتر نیست. می‌ توانید یک فضای خالی را به یک اتاق استراحت یا یک اتاق جلسات تیمی کوچک تبدیل کنید. فضاگویا با ارائه بهترین تجهیزات مبلمان اداری در خدمت شما همراهان گرامی می باشد.

طراحی دفتر مدیریت و میز دفتر کارطراحی دفتر مدیریت و میز دفتر کار 

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتنر ازدیگر مقالات ما بازدید نمایید:
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LfBTsEgAAAAAEvlpP4Oay2SEtjUl7CEqpLtX4Hi