طراحی و دکوراسیون داخلی

طراحی و دکوراسیون داخلی محیط اداری

اولین چیزی که در هنگام ورود به یک محیط اداری نظر ما را جلب می کند، نحوه چیدمان اداری مدرن آن محیط می باشد. دقت در انتخاب، هماهنگی رنگ و نور از کلیدی ترین نکات در انتخاب مبلمان اداری می باشد که رعایت آن ها باعث ایجاد یک فضای دلنشین و دوست داشتنی در یک محیط می شود. در طراحی دکوراسیون داخلی اداری هر محیط باید با به عوامل زیادی توجه نماییم مثلا طراحی اداری داخلی یکی محیط اداری با یک محیط خانگی متفاوت است و نمی توان برای هر دو از یک سبک استفاده کرد. در یک محیط اداری باید به نوع کسب و کار، مشتریان و... توجه کرد و برای دکوراسیون یک خانه سلیقه افراد دخیل می باشد. همان طور که انتخاب مناسب ملزومات و چیدمان صحیح چشم هر بازدید کننده ای را خیره می کند، انتخاب ناصحیح و چیدمان شلوغ و درهم ریخته آن باعث ایجاد حس بد در افراد خواهد شد.
یکی از مهم ترین نکاتی که در چیدمان باید به آن پرداخته شود، هماهنگی رنگ دیوار ها و مبلمان مورد استفاده می باشد. امروزه با پیشرفت های روزافزون و چشم گیر در دنیای مد صنعت مبلمان اداری نیز دستخوش تغییرات بوده است. همه چیز آمادست تا شما بهترین ها را برای زیبا محیط خود انتخاب نمایید.

اهمیت دكوراسیون داخلی

امروزه طراحی دکوراسیون اداری و داخلی محیط دارای ریزه کاری ها و سبک های مختلفی است که بر پایه یکسری اصول انجام می شود. اهمیت دکوراسیون داخلی از آنجایی ناشی می شود که این نوع فعالیت می تواند باعث مزایا و یک سری فوایدی باشد که می تواند در کل بازدهی فعالیت ما را در آن محیط افزایش دهد. به همین خاطر است که امروزه طراحی و دکوراسیون داخلی اداری مدرن یکی از بخش های مهم در معماری و مراحل بعد از ساخت یک محیط است.
به طور دقیق تر می توان گفت، تاثیرات دکوراسیون محیط اداری بر مشتری یا هر فردی می تواند با توجه به عوامل زیادی باشد. که مهمترین آن ایجاد آرامش در افراد است. در واقع ایجاد یک محیط با چینش مناسب اجزای آن در کنار یکدیگر می تواند سبب جلوگیری از هدر رفتن وقت، انرژی و... در تعامل آن شود و این در نهایت به آرامش افراد حاضر در آن محیط منجر می گردد.
دومین مورد از تاثیرات دکوراسیون محیط اداری بر مشتری را می توان ظاهر زیبا و ایجاد فضای بسیار جذاب دانست. همواره مشتریان در فضاهای اداری در حال رفت و آمد و یا منتظر نوبت خود می باشند که فراهم کردن یک محیط جذاب می تواند تا حدودی آن ها را سرگرم کند و از نارضایتی آنها در طول پروسه فعالیت اداری شان بکاهد. یکی دیگر از فواید طراحی دکوراسیون محیط جذاب آن است که مشتری برداشت و تصور خوبی در انتها از محیط اداری و شرکت شما خواهد داشت.

نكاتی مهم در طراحی دکوراسیون محیط اداری

  • تعادل در انتخاب و چیدمان اجزای یک محیط
  • ایجاد یک ریتم مناسب بین اجزا از نظر رنگ، جایگیری اشیا یا بافت محیط
  • نورپردازی مناسب برای محیط
  • رعایت فاصله مناسب اشیاء از یکدیگر
  • ایجاد فضایی مناسب برای دسترسی راحت به تمام فضا
  • رعایت حداقل فاصله های لازم برای رفت و آمد در فضای اداری

عوامل موثر در طراحی دکوراسیون داخلی منزل و محیط اداری

  • تاثیر نقشه داخلی در دکوراسیون محیط
  • نقش نور محیط در دکوراسیون داخلی
  • نقش رنگ در دکوراسیون داخلی
  • طراحی کاربردی فضا و تفکیک آن
  • پوشش دیوار ها کف و سقف
  • انتخاب پرده و سایر وسایل تزیینی
  • خرید مبلمان برای تکمیل دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی شرکت با فضاگویا دکوراسیون داخلی شرکت با فضاگویا  

هدف از طراحی دکوراسیون داخلی

هدف اصلی طراحی دکوراسیون داخلی یک محیط، ارائه راه حل ها برای سهولت در استفاده ساکنان و پدید آوردن فضایی مناسب با توجه به نوع کاربری انجام می شود. طراحی دکوراسیون داخلی محیط یک حرفه چند وجهی می باشد که در یک سازه با توجه به هر خلاقیت راه حل های تکنیکی ارائه می شود. این راه حل های کاربری برای بالا بردن سطح کیفیت زندگی و فرهنگ ساکنین به بهترین شکل ممکن است. طرح ها برای پاسخ به نیازمندی های منظم و هماهنگ خلق شده اند و طبق اصول محیطی هستند. طراحی دکوراسیون داخلی از یک روش قاعده دار و هماهنگ پیروی می کند که به منظور تولید یک فضای ایده آل با توجه به نیاز و سلیقه مشتری انجام می شود.

وظایف طراح دکوراسیون داخلی مدرن

وظایف طراح دکوراسیون محیط به شرح زیر است:

  • سرویس های مشاوره ای به منظور انتخاب بهترین طرح برای محیط
  • ارائه ایده هایی به منظور زیباسازی و کاربردی کردن محیط
  • ایجاد تصاویر و تفاسیر برای محیط
  • توسعه اسناد و مشخصات مطابق با محیط های داخلی
  • طرح های ساختمانی قابل اجرا و امنیتی
  • تخصیص، سازماندهی و تنظیم محیط با توجه به عملکرد آن
  • نظارت و مدیریت در پروسه های ساخت و راه اندازی
  • انتخاب و تعیین وسایل، مبلمان، محصولات، مواد و رنگ ها
  • طراحی و مدیریت ساخت مبلمان سفارشی و جزئیات داخلی محیط
  • طراحی روشنایی محیط

مراحل طراحی و ساخت یک پروژه طراحی دکوراسیون داخلی فضا گویا

برای طراحی داخلی اداری مدرن یکی محیط باید مراحل زیر را طی کنیم:

  1. مرحله اول: هماهنگ با مشاوران برای بازدید از محیط و تعیین وقت
  2. مرحله دوم: بازدید از پروژه توسط کارشناسان فروش و طراحان جهت برداشت پلان اولیه و دریافت خواسته های مشتری.
  3. مرحله سوم: طراحی اولیه براساس سفارش مشتری و اجرای آن به صورت دو بعدی و سه بعدی
  4. مرحله چهارم: ارائه طرح های اولیه برای مشتری جهت دریافت تاییدیه یا تغییرات احتمالی
  5. مرحله پنجم: دریافت تاییدیه نهایی از مشتری و ثبت و عقد قرارداد
  6. مرحله ششم: برداشت نهایی از پروژه برای ترسیم نقشه
  7. مرحله هفتم: دستورات برای طراحی و اجرا، ساخت

عقد قرارداد طراحی دکوراسیون داخلی محیط با فضاگویا

چیدمان محصولات نمایشگاهی شامل مبلمان مدیریتی، کارشناسی، پارتیشن بندی و کابینت آشپزخانه چیدمان و دکوراسیون اداری می ‌بایست به گونه‌ ای باشد که محیطی مناسب و آرام جهت افزایش عملکرد کارکنان و رضایت آنها را فراهم آورد، بدین منظور رعایت نکات طراحی دکوراسیون اداری مدرن مانند نور محیط، ترکیب بندی رنگ فضا با توجه به نوع فعالیت و کاربری آنها، زیباسازی دیوارها با استفاده از پوشش‌ های مختلف از جمله دیوارپوش، طراحی داخلی فضای اداری و چیدمان مبلمان اداری مدرن اعم از میزهای کارگروهی، کارمندی، کنفرانس و مدیریتی، تقسیم بندی فضاها و لزوم استفاده از پارتیشن و جداکننده‌ های آکوستیک و حتی فضاهای سبز برای کارمندان ضروری می ‌باشد.
شرکت فضا‌گویا در عرصه طراحی و اجرای دکوراسیون اداری در برآوردن نیاز شما به گونه‌ ای عمل می‌ کند که در درجه اول برای کارمندان و مراجعین شرکت دلپسند و در درجه دوم شخص مراجعه کننده حس حرفه ‌ای بودن فضا را درک کند. شرکت فضا گویا با کادری مجرب و متخصص می توانید یک محیط اداری دلنشین و حرفه ای را برای شما با بالاترین کیفیت و بهترین محصولات طراحی نماید.

6LfBTsEgAAAAAEvlpP4Oay2SEtjUl7CEqpLtX4Hi