پارتیشن تکجداره؛ بررسی انواع پارتیشن اداری تک جداره

معمولاً مدیرن برای زیبا کردن اداره و ایجاد محیطی مدرن و کلاسیک از پارتیشن‌های اداری استفاده می‌کنند. پارتیشن‌های اداری برای زیباسازی و مدیریت محیط، استفاده حداکثری از نور محیط، افزایش تعامل بین همکاران یک مجموعه و همچنین حفظ حریم شخصی بر ای افراد به وجود آمده است.

پارتیشن‌های تک جداره یکی از انواع پارتیشن اداری و در متریال‌های متنوعی طراحی و تولید می‌شود. مهم‌ترین ویژگی این پارتیشن قابلیت جابه‌جایی و نصب تا سقف و عایق بودن در برابر صدا است. پارتیشن تک جداره جداکننده‌ای سبک‌تر و با قیمت مناسبت‌تر از سایر جداکننده‌ها است و قابلیت ایستایی در ارتفاع‌های مختلف برای ایجاد فضاهای خصوصی و نیمه‌خصوصی را دارد. با توجه به موقعیت قرارگیری این پارتیشن‌ها در فضا و طرح کلی چیدمان و نیازهای مشتریان، با افزودن کمد، قفسه‌بندی و فلاور باکس می‌توان به زیبایی آن‌ها افزود.

پارتیشن تک جداره از تلفیق ام دی اف (با دو نوع روکش ملامینه یا فرمیکا) و شیشه به نسبت‌های مختلف و توجه به نیاز و نظر مشتریان تولید و اجرا می‌شود. فضاگویا با ارائه انواع پارتیشن‌های اداری تک جداره از جمله پارتیشن تک جداره ام دی اف در کنار شما همراهان گرامی است.

انواع پارتیشن تک جداره؛ از پارتیشن تک جداره ام دی اف تا شیشه ای 

پارتیشن تک جداره اداری با توجه به کاربردهایی که دارد در انواع مختلفی دسته‌بندی می‌شود و این دسته‌بندی با توجه به جنس و متریال مصرفی استفاده می‌شود. در ادامه شما را با انواع پارتیشن‌های تکجداره اداری آشنا می‌کنیم.

  • پارتیشن اداری تک جداره شیشه ای
  • پارتیشن ام دی اف تک جداره 
  • پارتیشن اداری تک جداره آلومینیومی     

شرکت فضاگویا هرسه پارتیشن اداری را طراحی و تولید می‌کند؛ بنابراین به راحتی می‌توانید پارتیشن مورد نیاز خود را با توجه به بودجه، طرح و رنگ انتخابی سفارش دهید. 

مزایای استفاده از پارتیشن تکجداره 

استفاده از پارتیشن‌های تکجداره مزایای بسیاری دارد که در ادامه مهم‌ترین آن‌ها را برای شما لیست کرده‌ایم.

  • پارتیشن ارزان و مقرون‌به‌صرفه
  • آسان بودن مونتاژ و جداسازی آن
  • استفاده از یراق‌آلات
  • طرح‌ها و رنگ‌های متنوع

یکی از مهم‌ترین مزایای تک پارتیشن این است که نصب و راه‌اندازی آسانی دارد؛ به طوری که به راحتی می‌توان این نوع پارتیشن‌ها را نصب کرد. در صورتی که بعد از سال‌ها خواستید نوع پارتیشن را عوص کنید اصلاً نگران نباشید،؛ چراکه پارتیشن‌ها به آسانی یک آب خوردن برداشته می‌شوند. 

 نمونه پارتیشن تک جداره اداری فضاگویا نمونه پارتیشن تک جداره اداری فضاگویا 

معایب استفاده از پارتیشن اداری تک جداره

تک پارتیشن اداری همانطور که مزایای بسیاری دارد، معایبی نیز دارد که برای برخی افراد بسیار مهم است. در ادامه انواع معایب پارتیشن تکجداره را بررسی می‌کنیم.

  • این پارتیشن تک‌جداره قابلیت آکوستیک ندارد و عایق صوتی خوبی نیست.
  • به دلیل اینکه از ورق‌ها و لایه‌های نازک تشکیل می‌شود، اصلاً عایق خوبی برای دما و حرارت نیست.

استفاده از تک پارتیشن محدودیت‌هایی را به همراه دارد. این پارتیشن‌ها بیشتر برای جداسازی و تفکیک فضا مناسب هستند اما از آن‌ها نمی‌توان در طولانی‌مدت استفاده کرد و طول عمر بالایی ندارند. همچنین پارتیشن تک جداره مقاوم نیست و استحکام بالایی ندارد.

اگر معایب بالا برای شما مهم است، به شما توصیه می‌کنیم پارتیشن تک‌جداره نخرید. در صورتی که این موارد برای شما اهیمت ندارد، همین حالا پارتیشن مورد نظر خود را سفارش دهید. 

کاربردهای پارتیشن اداری تک جداره

از مهم‌ترین کاربردهای انواع پارتیشن اداری تک جداره می‌توان به تفکیک فضا و محیط اشاره کرد. از پارتیشن‌های اداری تک‌جداره در بیشتر محیط‌های اداری، هتل‌ها، رستوران‌ها، مراکز خرید، محیط مسکونی و ... استفاده می‌شود.

مهم ترین اجزای تک پارتیشن 

پارتیشن‌های اداری از اجزای مختلفی ساخته می‌شوند که در ادامه و برای آشنایی بیشتر شما آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

  • کلاف یا ستون‌های آلومینیومی
  • رابط بین ستون‌ها
  • استفاده از ام دی اف برای پر کردن فضا
  • استفاده از شیشه برای زیبایی ظاهری
  • استفاده از فریم برای در
  • تجهیزات قفل و یراق‌آلات

اگر به دنبال پارتیشنی می‌گردید که در کنار هزینه به‌صرفه‌تر کیفیت مناسبی داشته باشد، پارتیشن‌های ادای تک‌جداره برای شما انتخاب درخوری هستند. 

محدودیت استفاده از پارتیشن؛ به خصوص پارتیشن ام دی اف تک جداره 

استفاده از تک پارتیشن محدودیت‌هایی را به همراه دارد. این پارتیشن‌ها بیشتر برای جداسازی و تفکیک فضا مناسب هستند. همچنین از پارتیشن‌های تکجداره در طولانی‌مدت نمی‌توان استفاده کرد و طول عمر بالایی ندارد. پارتیشن تک جداره مقاوم نیست و از استحکام بالایی برخوردار نمی باشد.

قیمت انواع پارتیشن ام دی اف تک جداره  

اگر برای تفکیک و جداسازی محیط نمی‌خواهید هزینه فراوانی کنید، تک پارتیشن سفارش دهید. پارتیشن تکجداره با توجه به نوع، اندازه، طرح و رنگ هزینه‌های متنوعی را برای شما به همراه دارد. برای اطلاع دقیق از هزینه‌های نصب و سفارش پارتیشن‌های تک‌جداره با مشاوران متخصص فضاگویا تماس بگیرید.

خرید پارتیشن اداری از شرکت فضاگویا

شما می‌توانید بهترین کیفیت پارتیشن‌های دوجداره و تک‌جداره را از شرکت تولید مبلمان اداری فضاگویا بخواهید. ما در شرکت فضاگویا همه سعی و تلاش خود را می‌کنیم تا بهترین مبلمان اداری و پارتیشن را برای شما تولید و روانه بازار کنیم. برای اطلاع از قیمت پارتیشن اداری تک جداره با شرکت فضاگویا تماس بگیرید یا به وب‌سایت این شرکت مراجعه کنید. فضاگویا با ارائه بهترین خدمات و بهترین قیمت پارتیشن تک جداره اداری در خدمت شما همراهان گرامی است.

سوالات متداول با پارتیشن تک جداره
با توجه به محیط و همچنین بودجه و هزینه‌ باید تصمیم بگیرید که کدام نوع پارتیشن را انتخاب کنید. به طور کلی پارتیشن دو جداره بهتر از پارتیشن تک جداره است.
یکی از مهم‌ترین نکات در استفاده از پارتیشن‌ها تفکیک فضا است. البته مقرون‌به‌صرفه بودن این پارتیشن از مهم‌ترین مزیت‌های آن است.
بله؛ پارتیشن تک جداره قابلیت داکتینگ دارد و شما می‌توانید برای عبور سیم، کابل‌ها و سایر تجهیزات از آن استفاده کنید.
خیر؛ پارتیشن تک جداره قابلیت آکوستیک ندارد و اصلاً عایق صوتی خوبی نیست.
خیر؛ پارتیشن تک جداره به دلیل اینکه از لایه‌های نازکی تشکیل شده است اصلاً عایق خوبی برای دما نیست.
برای خرید اینترنتی پارتیشن اداری تک جداره باید فضا، اندازه و متراژ، نوع پارتیشن، رنگ و طرح را در نظر بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید.
6LfBTsEgAAAAAEvlpP4Oay2SEtjUl7CEqpLtX4Hi