پارتیشن تمام شیشه ای چه ویژگی هایی دارد

05 مرداد ، 1398
مبلمان اداری فضا گویا

پارتیشن تمام شیشه ای چه ویژگی هایی دارد

امروزه استفاده از انوع پارتیشن های اداری در محیط های تجاری و اداری بسیار زیاد شده است. هر یک از انواع پارتیشن ها کاربردهای ویژه ای داشته و خصوصیات منحصر بفردی دارند. اما پارتیشن تمام شیشه ای یکی از جذاب ترین مدل های پارتیشن اداری است که زیبا و بسیار کاربردی است.

شرکت با دیزاین سیاه و سفید با پارتیشن بندی شیشه ای

پارتیشن تمام شیشه ای چیست؟

پارتیشن تمام شیشه ای یکی از بهترین انواع پارتیشن های اداری است که ظاهری بسیار جذاب و زیبا دارد و باعث می شود تا دکوراسیون محل کار شما بسیار زیبا و شکیل شود. استفاده از این نوع پارتیشن باعث تفکیک فضاها شده و باعث می شود تا این فضاهای تفکیک شده به خوبی دیده شوند. یکی از مهمترین ویژگی هایی که باعث محبوبیت استفاده از این نوع پارتیشن در فضاهای اداری شده است این است که این نوع از پارتیشن ها مانند یک عایق صوتی عمل می کنند و همین باعث می شود تا واحدهای مختلف در آرامش و سکوت کار خود را انجام دهند. قیمت این پارتیشن ها نیز نسبت به سایر پارتیشن های اداری بسیار مناسب تر است. بنابراین اگر به دنبال پارتیشنی با ظاهری زیبا و جذاب و در عین حال کارایی بالا هستید، حتما از پارتیشن تمام شیشه ای برای محل کار خود استفاده کنید.

ویژگی های پارتیشن تمام شیشه ای

این نوع از پارتیشن دارای انعطاف پذیری بالایی است و از شیشه های تک جداره و دو جداره یا منحنی نیز می توان برای طراحی آن استفاده کرد.
پارتیشن های شیشه ای با همه نوع دکوراسیونی هماهنگ و سازگار هستند و بسیار زیبا به نظر می رسند.
حرکت دادن پارتیشن های شیشه ای بسیار راحت است.
استفاده از پارتیشن های شیشه ای علاوه بر حفظ حریم شخصی، دارای عایق صوتی نیز می باشد. در این پارتیشن ها معمولا از جداره فریم لس استفاده می شود.
پارتیشن های شیشه ای دارای تنوع رنگی بسیار بالایی هستند.
می توان علاوه بر استفاده از پارتیشن های با شیشه های ساده، از پارتیشن هایی با شیشه های مات نیز استفاده کرد.
می توان از شیشه های 8،10 و 12 میلیمتری برای این نوع پارتیشن ها استفاده کرد.
نصب و استفاده از پارتیشن های شیشه ای بسیار راحت است.
استفاده از پارتیشن های شیشه ای برای مواقعی که شما نیاز به تغییر دکوراسیون سریع دارید، بسیار عالی و مقرون به صرفه است.
استفاده از این نوع پارتیشن ها باعث می شود تا نور طبیعی در محل کار شما به حداکثر برسد زیرا پارتیشن های شیشه ای به نوعی منعکس کننده نور طبیعی هستند.

شرکت با پارتیشن بندی شیشه ای

انواع پارتیشن تمام شیشه ای

پارتیشن شیشه ای دو جداره: این نوع از پارتیشن های شیشه ای دارای مقاومت و استحکام بسیار بالایی می باشند. این نوع از پارتیشن ها صدا را خیلی بیشتر از انواع پارتیشن های دیگر، جذب می کنند و عایق صوتی بسیار قوی دارند. این نوع از پارتیشن ها در ضخامت های 12 تا 26 میلیمتر وجود دارند و بنا بر نیاز می توان از یکی از این ضخامت ها استفاده کرد.
پاریتشن شیشه ای تک جداره: این نوع از پارتیشن ها دارای مقاومت کمتر و جذب صدای کمتری هستند و همین امر باعث شده تا از این نوع پارتیشن در محیط های اداری خیلی کمتر استفاده شود. قابلیت آسیب خوردن به این نوع از پارتیشن ها نیز بسیار بالاست و به همین دلیل مقرون به صرفه نیستند.
پارتیشن شیشه ای سکوریت: این نوع از پارتیشن ها مانند عنصری خنثی در محیط عمل می کنند و باعث بوجود آمدن تضاد در دکوراسیون نمی شوند. انعکاس نور در این نوع از پارتیشن های شیشه ای در بالاترین حد ممکن است و به همین دلیل استفاده از این نوع پارتیشن ها برای محیط های کم نور گزینه بسیار مناسبی است. برای جداسازی این نوع از پارتیشن ها می توان از پنل های جدا کننده استفاده نمود. در پارتیشن های سکوریت از ویژگی آکوستیک وجود دارد که از انتقال صدا جلوگیری می نماید. همچنین پارتیشن های سکوریت دارای تنوع طرح و رنگ بسیار بالایی نیز هستند.

پارتیشن شبکه ای شیشه ای قرمز

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LfBTsEgAAAAAEvlpP4Oay2SEtjUl7CEqpLtX4Hi