ميز مديريت چه ويژگي هايي دارد؟

22 خرداد ، 1398
مبلمان اداری فضا گویا

میز مدیریت چه ویژگی‌هایی دارد؟ خیلی از مدیران دوست دارند این ویژگی‌ها را بدانند و با توجه به ویژگی‌هایی که در نظر دارند، میز مناسب خود را انتخاب کنند. میز مدیریت یکی از مهم ترین لوازم در اتاق مدیر است و از آنجایی که اتاق مدیریت محل برگزاری انواع کنفرانس ها، جلسات و محل رفت و آمد ارباب رجوع می باشد بنابراین انتخاب میز مدیری که هم از زیبایی برخوردار باشد و هم شان و منزلت مدیر را به خوبی نشان دهد، از اهمیت خیلی زیادی برخوردار است. از این رو در این مقاله نکات و اصولی که در انتخاب میز مدیریت باید رعایت شود را مورد بررسی قرار داده ایم تا با مطالعه ی آن بتوانید بهترین و مناسب ترین میز را برای اتاق مدیری که می خواهید طراحی کنید، انتخاب نمایید.

آشنایی با میز مدیریت و اهمیت آن

اتاق مدیر، میز مدیریت و به طور کلی تمام قسمت های مربوط به اتاق مدیریت در مقایسه با سایر اتاق های موجود در اداره، به دلیل برگزاری انواع جلسات، کنفرانس ها و ملاقات های مهم در این اتاق از اهمیت بسیار بیشتری برخوردار است. از این رو در انتخاب و نحوه چیدمان دکوراسیون اتاق مدیریت باید دقت و توجه زیادی شود تا میز مدیر مطابق با تمام استانداردها انتخاب شود. به طور کلی میز های مدیریتی هم مانند سایر مبلمان ها در 2 سبک کلاسیک و مدرن در دسترس می باشند که باید متناسب با سلیقه و دکوراسیون سایر بخش های اداره انتخاب شوند. برای انتخاب لوازم و مبلمان های مورد استفاده در اتاق مدیریت نیاز به آشنایی با برخی از نکات وجود دارد که در ادامه به بررسی آنها پرداخته ایم.

میز مدیریت

نکات مهم در انتخاب میز مدیریتی

همانطور که گفته شد، اتاق مدیر یکی از پر رفت و آمد ترین اتاق های موجود در هر سازمان، اداره و شرکتی می باشد و انواع ملاقات ها با اشخاص مهم در این اتاق صورت می گیرد از این رو در ادامه چند نمونه از نکاتی که باید در انتخاب میز مدیریتی به آنها توجه شود را بررسی کرده ایم:

اندازه میز مدیریت

از آنجایی که حجم کاری مدیر در مقایسه با سایر کارکنان شرکت بیشتر بوده و لوازم زیادی مانند لوگو شرکت، نامه و سربرگ ها، مهر شرکت و... بر روی میز مدیر قرار می گیرد، بنابراین باید از ابعاد نسبتاً بزرگتری در مقایسه با سایر میز های اداره برخوردار باشد.

ارتفاع میز مدیریتی

به دلیل اینکه امکان دارد مدیر یک شرکت کوتاه قد یا بلند قد باشد بنابراین این نوع مبمان اداری (میز مدیریتی) باید به گونه ای طراحی شود که از ارتفاع نه خیلی زیاد و نه خیلی کم برخوردار باشد تا مدیر بتواند به راحتی به وسایل دسترسی داشته باشد.

زیبایی میز مدیریت

یکی دیگر از مهم ترین نکات در انتخاب میز مدیریتی توجه به زیبایی ظاهری آن می باشد. بنابراین بهتر است در قسمت های جلوی میز مدیر که در معرض دید بیشتری است از طرح ها و رنگ های زیبا و جذابی استفاده شود.

رنگ میز مدیر

اگرچه تفاوت سلیقه های زیادی در این زمینه وجود دارد ولی در انتخاب میز مدیر اغلب از رنگ های تیره استفاده می شود و دلیل آن هم جذابیت و جلب توجه بیشتر رنگ های تیره در مقایسه با رنگ های روشن می باشد.

فرم میز مدیر

اگر دقت کرده باشید، طراحی میزهای مدیر به نحوی است که تفاوت زیادی با سایر میزهای موجود در اداره دارد. میزهای مدیر می توانند در انواع مدرن، سلطنتی، کلاسیک و... طراحی شوند که هدف از آن هم دور بودن میز مدیر از اصل سادگی و استفاده از طرح های گوناگون در ساخت آن می باشد.

میز مدیریت کنفرانسی

چگونگی قرارگیری میز مدیر در اتاق مدیریت

میز مدیر باید در بهترین مکان خود قرار گیرد تا بتواند جلوه و طرح خود را به خوبی نمایان کند چرا که در غیر این صورت تمامی تلاش های به کار برده شده برای هرچه زیباتر و جذاب تر شدن میز مدیر از بین خواهد رفت. در واقع اگر زمانی طراحی و چیدمان دکوراسیون اتاق یک مدیر را درست گرفتید، سعی کنید که به هیچ عنوان میز مدیریت را در مقابل درب ورودی قرار ندهید.

میز مدیریت مدرن

انواع میز مدیریت

میز مدیریت از جهات مختلف انواع بسیاری دارد. به عنوان مثال از لحاظ اندازه میز مدیریت بزرگ یا کوچک. از نظر مدل هم می‌توان میز مدیریت را به چند دسته تقسیم کرد. مثلا میز مدیریت مدرن یا میز مدیریت کلاسیک و یا حتی میز مدیریت فانتزی که انتخاب هر کدام به سلیقه مدیران بستگی دارد. فضاگویا انواع میز مدیریت خاص را برای هر سلیقه‌ای با بهترین متریال طراحی و تولید می‌کند. همچنین شما مدیران عزیز می‌توانید بهترین قیمت میز مدیریت را از فضاگویا بخواهید.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LfBTsEgAAAAAEvlpP4Oay2SEtjUl7CEqpLtX4Hi