در خرید پارتیشن اداری چه نکاتی را باید مد نظر داشته باشیم

04 خرداد ، 1398
مبلمان اداری فضا گویا

اگر شما هم می خواهید که فضای محیط کار چه اداری و یا .. را تغییر دهید و به فضاهای مختلفی تقسیم کنید، یکی از بهترین  راه ها استفاده از پارتیشن است. نکات مهم در خرید پارتیشن اداری وجود دارد که بهتر است با این نکات آشنایی داشته باشید. استفاده از پارتیشن باعث می شود که بدون نیاز به  کثیف کاری و بهم ریختگی و خرابی و ساختن دیوار که هم هزینه بسیار بالایی دارد و هم زمان زیادی می برد، به راحتی و در کمترین زمان ممکن محیط اداری را به بخش های مختلفی تقسیم کرده و محیط اداری زیبایی را ایجاد کنید. در ادامه بیشتر در مورد نکات مهم در خرید پارتیشن اداری صحبت میکنیم.

قبل از خرید پارتیشن اداری باید به این نکات توجه کنید

نکات مهم در خرید پارتیشن اداری متغیر است و بستگی به نوع جدید و طرح جدید است که وارد بازار می شود ولی تعدادی قوانین هستند که ثابت می باشند. اول این که در نصب پارتیشن ها نباید ارتفاع آن ها کمتر از 2 متر باشند و حداقل 2 متر ارتفاع داشته باشند.

دوم به وضعیت نورگیری – سرما و گرمای محیط باید توجه ویژه ای داشته باشید تا بعده ها دچار مشکل نشوید. همچنین متراژ محیط نیز باید مورد توجه قرار گیرد و نوع پارتیشن اداری چه از نظر چند جداره بودن و چه از نظر جنس ساختار مانند شیشه – چوب و یا PVC باید بنابر نیاز محیطی انتخاب شود و انتخاب نوع دکوراسیون هم در مرحله دوم قرار خواهد داشت. بنابراین باید به دقت به این نکات دقت کنید سپس پارتیشن مورد نیاز را انتخاب نمایید.

پارتیشن اداری دو جداره

انواع پارتیشن ها

در ابتدا بهتر است بدانید که پارتیشن های اداری دارای چه نوع هایی هستند و کدام یک برای محیط مد نظر شما مورد نیاز است.

پارتیشن تک جداره

پارتیشن تک جداره یکی از انواع  پارتیشن اداری است و برای جدا سازی داخل محیط های مسکونی و اداری مورد استفاده قرار میگیرد و از دسته پارتیشن های سبک میباشد. برای جدا کردن یک محیط اداری کوچک تا متوسط باید از پارتیشن های شیک تک جداره استفاده کنید و این مورد از نکات مهم در خرید پارتیشن اداری است.

پارتیشن دوجداره

نوع دیگری از پارتیشن وجود دارد که پارتیشن دو جداره نامیده میشود. نکات مهم در خرید پارتیشن اداری از نوع دوجداره این است که اگر شما میخواهید که علاوه بر پارتیشن بندی عایق سروصدایی هم ایجاد کنید، بهتر است از پارتیشن نوع دو جداره استفاده نمایید، علاوه بر این که از نظر هدر رفت هوا چه سرما و یا گرما نیز عایق مناسب تر است نسبت به پارتیشن تک جداره. برای مثال اگر می خواهید اتاق هایی که جدا می کنید گرم بوده باشند و در طول فصل های سرد و گرما خیلی هدر نرود و برعکس در زمان گرما بتواند سرمای خنک کننده ها را حفظ کرد بهتر است از پارتیشن دو جداره استفاده کنید. حالت ایستایی و تعادل پارتیشن اداری دوجداره به مراتب بیشتر از نوع تک جداره می باشد. التبه نکته مهم در مورد این پارتیشن ها این است که مناسب محیط های کوچک  نمی باشند و به این نکات مهم در خرید پارتیشن اداری باید توجه داشته باشید. ولی اگر محیط مدنظر شما بزرگ است به راحتی میتوانید از  پارتیشن های دو جداره استفاده کنید.

پارتشن اداری شیشه ای

جنس پارتیشن ها

پارتیشن ها می توانند بنابر نوع محیط و طراحی از جنس شیشه باشند. اگر از نوع شیشه ای پارتیشن ها میخواهید استفاده کنید باید به اندازه و ضخامت شیشه توجه کنید که باز هم بستگی به محیط دارد. مثال این که پارتیشن شیشه ای چند میل باشد، شیشه مورد استفاده چند میلی متر است. و یا این که نوع شیشه مات بوده باشد و یا شفاف و همه این انتخاب ها به محیط بستگی دارد و برای همین باید طبق اصول، نوع پارتیشن را انتخاب کرد و این مسائل از نکات مهم در خرید پارتیشن اداری محسوب می شود. در مورد پارتیشنهای تک جداره و دوجداره نیز باید بدانید که هر کدام دارای جنس های مختلفی هستند که میتوان به شیشه ای – ترکیبی (شیشه و MDF) و یا تمام MDF اشاره کرد.

پارتیشن اداری

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LfBTsEgAAAAAEvlpP4Oay2SEtjUl7CEqpLtX4Hi