چرا مبلمان اداری کلاسیک هنوز پرطرفدار هستند؟

16 دی ، 1397
مبلمان اداری فضا گویا

مبلمان اداری در سبك های مدرن، كلاسیك، پست مدرن و دیگر سبك ها موجود می باشد كه از بین سبك های ذكر شده مبلمان اداری كلاسیك در صدر جدول قرار دارد. شاید با شنیدن كلمه كلاسیك، در ذهن خود اولین چیزی كه تجسم می كنید، قدیمی بودن سبك است، اگر اینطور فكر می كنید سخت در اشتباه می باشید. كلاسیك در واقع جلوه ای از ریشه هنرهای اصیل است. شاید فرش دست بافت ایرانی مثال بارزی از ریشه هنرهای اصیل بوده و گویای قدیمی نبودن سبك كلاسیك باشد. بنابراین مبلمان كلاسیك با سبكی سنتی، شكوه و جلال خاصی دارد.

مبملمان اداری کلاسیک

علت ارجح بودن مبلمان اداری كلاسیك

عده ای از مردم بدون در نظر گرفتن سبك های آن اقدام به خرید یك ست از آن برای محل كار خود می كنند، اما به نظر من بهتر است ابتدا تحقیقات لازم در این خصوص انجام دهید. یكی از خصوصیات مبلمان اداری كلاسیك كه آن را بر دیگر سبك های مبلمان بارز كرده است. ظرافت، دقت در چوب و همچنین جنس پارچه و رنگ آن است. توجه داشته باشید كه ظرافت مبلمان اداری كلاسیك به این معنی نیست كه مبلمان شكننده و آسیب پذیر هستند، منظور هماهنگی بین تك تك اعضا تشكیل دهنده مبلمان كلاسیك اداری با یكدیگر است از این رو بسیاری از افراد در هنگام خرید مبلمان اداری در دوراهی مبلمان اداری کلاسیک یا مبلمان اداری مدرن قرار می گیرند که این انتخاب نیاز به شناخت کامل هر دو نوع از این نوع مبلمان اداری را داد.

همین ظرافت به مبلمان كلاسیك اداری زیبایی و جذابیت خارق العاده ای می دهد. در ساخت مبلمان اداری كلاسیك از چوب بعنوان عضو اصلی، استفاده می شود. به كار بردن چوب در ساخت مبلمان اداری كلاسیك باعث انتقال حس طبیعت به انسان ها می شود و گرمای حاصل از طبیعت چوب، باعث احساس آرامش خاطر در مصرف كنندگان می گردد. كیفیت و عمر طولانی مبلمان اداری كلاسیك سبب شده كه همچنان از این سبك مبلمان به عنوان بهترین یاد شود.

مبلمان اداری کلاسیک

اجزای تشكیل دهنده مبلمان اداری كلاسیك

مبلمان اداری كلاسیك از اجزا مختلفی از قبیل: میز مدیریت، میز كارمندی، صندلی اداری، كتابخانه، فایل اداری، مبلمان انتظار، میز كنفرانس، میز پذیرش و چند مورد دیگر می باشد. با توجه به فضای اداره یا شركت و بزرگ یا كوچك بودن آن، دكوراسیون مورد نظر را انتخاب می كنیم. خواه این دكوراسیون مدرن، سلطنتی، كلاسیك ... باشد. اگر دكوراسیون انتخابی كلاسیك باشد حتما باید مبلمان كلاسیك اداری را جهت هماهنگی انتخاب كنید. زیرا این دو مكمل یكدیگر هستند و با قرار گرفتن به موازات هم زیبایی و جلوه خاصی یه محیط می دهند. بهتر است فراموش نكنید كه در انتخاب مبلمان كلاسیك اداری اولویت فقط زیبایی محصول نباشد. حتما به كیفیت محصول توجه كنید كه از نوع مرغوب ترین باشد. 

مبملمان اداری کلاسیک

قیمت مبلمان اداری كلاسیك

به هنگام تاسیس یك اداره یا شركت ویا تغییر دكوراسیون بطبع هزینه های زیادی را متحمل خواهیم شد، بنابراین بهتر است، میزان هزینه ها را مدیریت كنیم، از افراط و تفریط خودداری شود. مبلمان اداری كلاسیك، علاوه بر جلوه خاصی كه دارد از نظر قیمت نیز با توجه به كیفیت محصول مناسب است. در واقع صرف هزینه بیشتر برای محصول با كیفیت، كه با مرور زمان و استفاده از مبلمان ارزش تعمیر و نگهداری آن به مراتب بیشتر از سایر مبلمان خواهد بود. هرچند هزینه تعمیر زیاد باشد جنس چوب فوق العاده مبلمان كلاسیك آن را برترین كرده است.

گران بودن مبلمان اداری كلاسیك صرف نظر از راحت بودن مدیون كیفیت بالای آن است. در واقع پرداخت هزینه بیشتر به دلیل كیفیت فوق العاده بالا و عمر طولانی مبلمان كلاسیك اداری مقرون به صرفه خواهد بود. خالی از ذكر نیست كه یادآور شویم قیمت مبلمان كلاسیك اداری با توجه به كیفیت چوب، رنگ، جنس روكش و ابزار به كار رفته در ساخت مبل، متغیر است. هرچه جنس موارد ذكر شده بهتر باشد، به همان مقدار بر قیمت محصول افزوده خواهد شد.

كیفیت مبلمان كلاسیك اداری

مبلمان اداری به دلیل مصرف مداوم آن به طور روزمره باید دارای بهترین و مرغوبترین جنس باشد. تا اینكه با مرور زمان كهنگی بر آن غالب نشود. مبلمان كلاسیك اداری به دلیل مرغوبیت جنس چوب آن كه معمولا از چوب راش یا گردو است، فوق العاده با كیفیت و با عمر طولانی است، همچنین جنس فوم نشیمنگاه مبلمان كلاسیك اداری معمولا از فوم سرد است، كه فوم سرد قابلیت ارتجاعی خود را حفظ می كند و با گذشت زمان و نشست و برخواست های طولانی حالت ارتجاعی خود را نگه داشته و به حالت اولیه خود بر می گردد.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LfBTsEgAAAAAEvlpP4Oay2SEtjUl7CEqpLtX4Hi