نکات مهم خرید میز اداری

24 آذر ، 1397
مبلمان اداری فضا گویا

خرید میز اداری موضوع مهمی است که افراد بسیاری با آن درگیر هستند. از میز منشی گرفته تا میز کنفرانس، میز کارمندی و میز مدیریت همه و همه در دسته میز اداری قرار می‌گیرند و انتخاب درست آن‌ها برای هر اداره و سازمانی از اهمیت بالایی برخوردار است. در زمان انتخاب یک میز مناسب به چند شاخصه توجه نمود که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به جنس، ابعاد و نو کاربرد میز اشاره کرد. در ادامه این مقاله از فضاگویا نکات مهم خرید میز اداری را به شما خواهیم گفت.

فاکتورهای مهم در خرید میز اداری

مبلمان های اداری امروزه از تنوع بسیاری برخوردار هستند و بسیاری از صاحبان کسب و کارها به دنبال خرید این نوع از مبلمان ها با بهترین متریال و بالاترین کیفیت می باشند. در تعریف مبلمان اداری ذکر شده که میز و صندلی اداری جایگاه به خصوصی دارند چرا که از بیشترین کارایی برخوردار هستند. برای انتخاب و خرید میز اداری می بایست به چند ویژگی و شاخصه مهم توجه نمود که در مطلب امروز به واکاوی آنها خواهیم پرداخت. از مهمترین موضوعاتی که در رابطه با خرید این نوع میز می بایست مورد اهمیت قرار گیرند می توان به نوع فعالیت، جنس به کار رفته در این نوع میز و همچنین متراژ فضا اشاره نمود. به جز سه مورد اشاره شده موارد دیگری نیز وجود دارند که افراد در زمان خرید انواع میز اداری باید به آنها توجه نمایند. در ادامه هر کدام از موارد ذکر شده را بیشتر مورد بررسی قرار خواهیم داد پس همچنان با ما همراه باشید.

میز اداری

خرید میز اداری با توجه به ابعاد فضا

در زمان خرید میز اداری توجه به ابعاد و متراژ فضای مورد نظر بسیار قابل اهمیت می باشد چرا که کم دقتی در این موضوع می تواند خرید مناسب شما را بی نتیجه نماید. با توجه به این موضوع توصیه می شود قبل از اقدامات لازم جهت خرید این نوع میز، ابعاد میز اداری از جمله طول و عرض مکانی که قرار است میز خریداری شده در آن مورد استفاده قرار گیرد را به طور دقیق اندازه گیری نمایید. این نکته را فراموش نکنید که میزهای اداری بزرگ هر چند زیبا برای فضاهای کوچک و کمجا به هیچ عنوان گزینه مناسبی به شمار نمی روند. در زمان خرید میز اداری به غیر از ابعاد فضا می بایست به چند موضوع دیگر نیز توجه نمایید که در بخش های بعدی به آنها خواهیم پرداخت.

میز اداری

خرید میز اداری بر اساس جنس آن

امروز انواع مختلفی از مبلمان های اداری طراحی و تولید می شوند که جنس به کار رفته در آنها به یکی از موضوعات مهم تبدیل شده است. در زمان خرید میز اداری بر اساس نوع فضا و البته سلیقه خود می توانید چند گزینه را مورد ارزیابی قرار دهید. میز اداری چوبی، شیشه ای، استیل و ترکیبی امروزه در لیست خرید این نوع میز قرار می گیرند که هر کدام از ویژگی و قیمت مشخصی برخوردار می باشند. میزهای چوبی امروزه بیشترین کاربرد را در فضاهای اداری دارند و اغلب به خرید آن اقدام می کنند. میزهای اداری چوبی در کنار پر کاربرد بودن هزینه های بالاتری نیز دارند که در زمان انتخاب می بایست به این نکته نیز توجه نمایید. میز اداری شیشه ای و میز اداری استیل نیز بعد از نوع چوبی خریداران مخصوص به خود را دارند که البته کیفیت آنها مانند میزهای اداری چوبی نخواهد بود.

میز اداری

خرید میز اداری بر اساس نوع فعالیت

در دو بخش قبلی سعی کردیم به دو مورد از شاخصه های مهم در زمان خرید میز اداری اشاره کنیم. یکی دیگر از مواردی که در زمان انتخاب این نوع میز می بایست مورد توجه قرار گیرد نوع فعالیتی است که این میز درگیر آن خواهد شد. اغلب میزهای اداری طوری طراحی می شوند که برای استفاده از کامپیوتر و لپ تاپ بر روی آنها بخش های مهمی در نظر گرفته شود. به عنوان مثال کشو و طبقه از مهمترین مواردی است که کارمندان برای قرار دادن پوشه و وسایل خود می توانند از آنها بهره مند شوند. استفاده از کامپیوتر به دلیل وجود سیم کشی های مختلف شما را ملزم خواهد کرد که در زمان خرید میز اداری به بخشی برای جاسازی این سیم ها توجه نمایید. در زمان خرید این نوع میز توصیه می کنیم به زیبایی آن نیز بر اساس شاخصه های مهم توجه نمایید. میزی را انتخاب کنید که ظاهر آن به مرور زمان زیبایی خود را بر اساس نگاه مصرف کننده از دست ندهد. برای خرید میزهای اداری با بهترین متریال خود می توانید به سایت مورد نظر مراجعه نمایید.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LfBTsEgAAAAAEvlpP4Oay2SEtjUl7CEqpLtX4Hi