با انواع میز اداری بیشتر آشنا شوید

25 اردیبهشت ، 1397
مبلمان اداری فضا گویا

انواع میز اداری بسیارند و هر کدام مناسب بخشی از اداره هستند. امروزه با پیشرفت روزافزون، و انواع میزهای اداری جدیدی به این دسته بندی اضافه شده‌اند. تعیین قیمت میز اداری در سال های اخیر با توجه به گسترش رقابت در حوزه های تجاری اعم از دولتی یا خصوصی، بیش از پیش مورد توجه واقع شده است. در میان اجزای مختلف مبلمان اداری، میز اداری از اهمیت خاصی برخوردار است. میز اداری از مهم ترین ابزارهای کار مدیران، کارشناسان و کارمندان در یک مجموعه اداری به شمار می رود و هم چنین می تواند برای فرد مراجعه کننده نشان دهنده ی شخصیت و موقعیت هر فرد در اداره باشد. اگر می‌خواهید با انواع میز اداری بیشتر آشنا شوید، در این مقاله با ما همراه باشید.

مبلمان اداری فضا گویا

انواع میز اداری

همان‌طور در این دسته بندی انواع بسیاری از میز اداری وجود دارد که هرکدام برای بخشی خاص به کار برده می‌شوند. از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان میز مدیریت، میز کارمندی، میز منشی و میز کار گروهی نام برد که در ادامه هر کدام را به صورت جداگانه توضیح خواهیم داد.

میز مدیریت

می‌توان با اطمینان گفت که مهم‌ترین میز اداری، میز مدیریت است که در اتاق مدیر قرار می‌گیرد. مدیران همیشه مهم‌ترین شخص در هر اداره یا شرکت هستند و باید اتاق زیبایی داشته باشند. برای این‌که اتاق مدیریت زیبا شود باید از یک میز مدیریتی شیک در آن استفاده شود. میزهای مدیریتی معمولا بزرگ و لوکس هستند و فضای بسیاری برای گذاشتن لوازم مختلف دارند.

میز کارمندی

یکی از اجزای مهم در دسته میز اداری، میز کارمندی است که برای کارمندان ساخته می‌شود. این میزها در جنس‌ها، رنگ و طرح‌های مختلف به صورت استاندارد برای کارمندان تولید می‌شوند. استاندارد بودن این میزها از این جهت مهم است که کارمندان مدت زیادی را پشت میز می‌نشینند و بهتر است که یک میز کارمندی مناسب داشته باشند تا خسته نشوند.

میز منشی

منشی اولین کسی است که ارباب رجوع هنگام ورود به هر اداره یا شرکتی با آن مواجه می‌شود. به همین دلیل میز منشی هم به دلیل کار زیاد منشی‌ها باید استاندارد باشد و هم به خاطر در دید ارباب رجوع بودن باید زیبایی خاصی داشته باشد. میز منشی استاندارد معمولا از باقی میزهای اداری بزرگ‌تر است چرا که منشی های معمولا فایل ها و لوازم بسیاری دارند که باید روی میز یا در کشوهای میز قرار دهند.

میز کارگروهی

یکی دیگر از میزهای محبوب و کارآمد دسته میز اداری، میز کار گروهی است. این میزها معمولا برای کارهای تیمی و جلسات کوچک طراحی می‌شوند. همچنین میز کار گروهی باید رنگ و طرح جذابی داشته باشد تا به روند بهتر کار تیمی کمک کند و باعث افزایش راندمان کاری شود.

خرید انواع میز اداری

همان‌طور که گفتیم میزهای اداری متنوع هستند و مهم‌ترین محصولات مبلمان اداری محسوب می‌شوند. در این مقاله انواع میز اداری را معرفی کردیم و در مورد آن‌ها توضیح دادیم. فضاگویا انواع میزهای اداری را در رنگ و طرح های متنوع با با بهترین کیفیت و بهترین قیمت در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LfBTsEgAAAAAEvlpP4Oay2SEtjUl7CEqpLtX4Hi